Back cover en Sleeve discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgende week krijg ik mijn Ipad Mini geleverd en ik heb er nog geen case oid voor. Een case naar mijn smaak kan ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Back cover en Sleeve
Volgende week krijg ik mijn Ipad Mini geleverd en ik heb er nog geen case oid voor. Een case naar mijn smaak kan ik niet echt vinden dus ik dacht aan een back cover case icm een sleeve. Mijn vraag gaat dit passen en kan ik dan beter een hard of soft back cover case nemen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien op ioffer.com?
Heb er hier zelf 1 gehaald. USA Retro 360 Rotating Stand Leather case iPad Mini for sale koste me 20 dollar en gratis verzending... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat gat is voor de 360 graden draai...
Maar goed dit diende als voorbeeld hè ;-) Je kan het zo gek niet verzinnen of ze hebben het! |
Labels |
ipad mini, sleeve |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
The new iPad (3) case, sleeve, cover ????? | mphoogeveen | iPad accessoires en onderdelen | 6 | 03-01-13 01:53 |
Iphone back cover | Tommyyke | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-12-11 23:24 |
Ipad 2 sleeve + smart cover | dtroxx | iPad accessoires en onderdelen | 44 | 09-12-11 12:12 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
Back cover! | Superphone | iPhone algemeen | 0 | 23-03-10 18:19 |
|
|