Lightning naar Ethernet + PoE discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een kabel van de Lightning connector naar Ethernet met PoE (Power over Ethernet). Het is dus de bedoeling dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lightning naar Ethernet + PoE
Ik ben op zoek naar een kabel van de Lightning connector naar Ethernet met PoE (Power over Ethernet).
Het is dus de bedoeling dat ik Ethernet verbinding heb naar de Apple device en dat hij ook direct vanuit de PoE switch geladen kan worden. Heb wat op het internet gekeken, maar nog niet gevonden. Mogelijk dat jullie wat weten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ethernet (via een Lightning connector)?
Lijkt me sterk dat iOS dat ondersteunt...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wil de iPad in de wand bouwen en wil niet afhankelijk zijn van het wireless netwerk.
vandaar dat ik dus Ethernet en power nodig heb. |
|
|||
|
|||
Ok, maar power hoeft dus niet persé over ethernet te zijn? Als je een iPad inbouwt zou je hem ook gewoon aan het stopcontact kunnen aansluiten, toch?
Maar goed, dan zul je nog altijd de connectie via ethernet aan willen sluiten en, zoals XIII al aangaf, denk ik niet dat daar binnen iOS ondersteuning voor te vinden zal zijn. |
|
|||
|
|||
omdat je maar 1 poort hebt op de iPad (lightning) zal het toch denk ik PoE moeten worden :-(
Zag wel op internet wat omvormers eerst van Lightning to USB => USB hub (powered) => USB to ethernet. Dus het zou mogelijk moeten zijn (Ethernet via lightning poort), maar ben opzicht naar een standaard kabel. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPad inbouwen en op Wi-Fi
Hier al ruim 3 jaar geleden een iPad ingebouwd in de keuken.
Gewoon op Wi-Fi en gewoon op 220 Nooit problemen mee gehad |
Labels |
ethernet, lichtning, poe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lightning-naar-USB-kabel | Roy94 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 08-12-13 14:48 |
Lightning adaptor naar 30 pins | toelis | iPad accessoires en onderdelen | 7 | 05-12-13 20:39 |
Lightning naar HDMI kabel | Henri | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 10-03-13 14:06 |
|
|