Foto's verwerken met Camera Connection Kit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Jef Vanuit itunes verkleint hij alles, ook films. Maar ik had een raw foto gemaakt 38mb op iPad gezet darna naar mijn Mac en nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@Jef
Vanuit itunes verkleint hij alles, ook films. Maar ik had een raw foto gemaakt 38mb op iPad gezet darna naar mijn Mac en nog steds 38 mb. Moet wel zeggen gebruik dit alleen op vakanties om beetje ruimte te besparen. Maar als volwaardig backup zou ik dat indd nooit doen Heb nu indd ook 3 8gb kaarten 60mb/s dus daar red ik wel paar fotos mee |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de CCK nu een tijdje, maar ik zit nog met één probleem. Ik heb de iPad 1 16GB en dus neit al te veel ruimte. Nu fotografeer ik in RAW+JPG en de CCK kopieert beide versies naar m'n iPad.
Ik gebruik de kit eigenlijk alleen om even snel te kunnen kijken of de focus wel goed is en de belichting okay. Ik zou daarom graag alleen de jpg's kopiëren, heb nu al te vaak gehad dat m'n iPad vol zit. Weet iemand of daar een optie voor is? Ik kan het nergens vinden. Mag met een jailbreak, die zit er toch al op . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera connection kit alternatief | thomth | iPad accessoires en onderdelen | 16 | 03-02-12 11:46 |
Camera Connection Kit en randapparatuur | BarB | iPad accessoires en onderdelen | 15 | 06-03-11 22:38 |
iPad Camera Connection Kit | VisionRoy | iPad accessoires en onderdelen | 216 | 15-10-10 09:39 |
Camera Connection Kit en filmpjes gemaakt met Canon | Jacqie | iPad accessoires en onderdelen | 13 | 05-08-10 21:12 |
camera connection kit | waltapple | iPad accessoires en onderdelen | 35 | 23-07-10 14:24 |
|
|