iPad Camera Kit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Over dit onderwerp al veel geschreven echter kan mijn probleemoplossing niet vinden. Zodra de kit aangesloten en ik stop er een USB key in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Camera Kit
Hallo,
Over dit onderwerp al veel geschreven echter kan mijn probleemoplossing niet vinden. Zodra de kit aangesloten en ik stop er een USB key in zegt mijn IPAD dat de USB niet gelezen kan worden ondanks dat er foto's op staan. Kan iemand mij wegwijs maken wat ik verkeerd doe of moet doen om een USB key leesbaar te krijgen. Alvast bedankt voor de moeite. Wil |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je je ipad gejailbreakt?? Zo ja dan moet je ifile erop ztte dan kun je ze daarop bekijken, maar ook documentjes en filmpjes enzo
Zo niet dan moet je op de usb stick eerst een map aan maken met de naam DCIM en daar in een map met de naam 800AAAAA en daarin de fotos zetten dan opent hij ze vanzelf |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens ik heb IFile maar kan niet aan de USB komen aangezien bij het insteken deze al de melding geeft. |
|
|||
|
|||
Ja die melding geeft hij bij mij ook maar waneer ik op desmiss druk dan komt hij er bij te staan in ifile
|
|
||||
|
||||
Je kan foto's overzetten zonder jailbreak, maar dan moet je op de usb stick dezelfde mappen aanmaken die je op je SD kaart hebt die je in je camera stopt (DCIM, ...)
|
|||
|
|||
Hoi,
krijg mijn fotos te zien in de normale picture viewer maar op IFile krijg ik niets cq kan mijn usb niet zien of aansturen. Moet ik nog iets anders omzetten of aansturen? bedankt voor je eventuele antwoord |
|
|||
|
|||
Zet op je USB stick de mappen die ook op een sd kaartje van een camera staan en zet daar de foto's in. Bij mij kon ik toen de USB stick wel lezen.
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat er op mijn usb stick een map genaamd NANO waar nik in staat, ik heb hem onzichtbaar gemaakt, en dan heb ik verder ook geen last van
IMG_0032.PNG |
|
|||
|
|||
Weet iemand waar de geimporteerde foto´s op de PC komen te staan. Heb gister een zwikkie foto´s van een SD-kaart gehaald en net gesynced, maar kan geen foto vinden....
|
|||
|
|||
Volgens mij komen die in een vreemd format (onbekende extensie) in de map waarmee je de afbeeldingen in je iPad synchroniseert (in allemaal genummerde submappen)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist op internet gelezen bij: Photofacts; Review: iPad Camera Connection Kit
Het is heel eenvoudig om de foto's van je iPad in Windows XP op te vangen. Sluit de iPad aan op de computer en er opent een schermpje waarbij je de keuze krijgt om je foto's te importeren. iTunes heb je hierbij niet nodig. Hoe het met Windows Vista of 7 werkt of met OSX van Apple weet ik niet, maar dat zal wel vergelijkbaar zijn. Laatst gewijzigd door Lennertxl; 21-10-10 om 13:36. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 2 video via camera connection kit | peterpijpelink | iPad accessoires en onderdelen | 12 | 14-06-12 23:46 |
Canon Camera en Connection kit op Ipad | Paraic | iPad algemeen | 18 | 10-02-12 12:31 |
ipad camera connection kit video | didelf | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 30-01-11 11:58 |
Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd | niels323f | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 15-11-10 00:44 |
iPad Camera Connection Kit | VisionRoy | iPad accessoires en onderdelen | 216 | 15-10-10 09:39 |
|
|