//

Ipad 2 en Vodafone

Ipad 2 en Vodafone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Sinds dinsdag heb ik een abonnement afgesloten van Vodafone inclusief Ipad 16 GB 3g. De data bundel bedraagt om precies te zijn 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-11, 13:03
grootnick15 grootnick15 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Standaard Ipad 2 en Vodafone

Beste forumleden,

Sinds dinsdag heb ik een abonnement afgesloten van Vodafone inclusief Ipad 16 GB 3g. De data bundel bedraagt om precies te zijn 2 GB per maand. Nu is het zo dat Vodafone een sms'je verstuurd op het moment dat je 90% van je bundel hebt verbruikt. Omdat ik perse hier niet overheen wil gaan, omdat ik geen zin heb om toren hoge rekeningen te moeten betalen vond ik dit een goede optie! Daarnaast leek het mij verstandig om een account aan te maken op my Vodafone. Dit kon ik aanvragen door het telefoonnummer van mijn Ipad in te vullen en dan zou ik het wachtwoord per sms naar dit nummer gestuurd krijgen. Maar ik ontving helemaal geen sms, dit komt denk ik doordat een Ipad geen telefoon is en dus geen sms'jes kan ontvangen?! Dan kom ik dus bij het probleem uit dan ik geen sms zal krijgen als ik op die 90% zit. Inmiddels heb ik via de klanten service toch mijn account kunnen aanmaken maar op de website kan ik mijn verbruik ook niet zien(dat hebben ze nog niet mogelijk gemaakt voor Ipad houders). Ik weet dat er speciale apps voor zijn om je gebruik bij te houden, maar op het moment dat je de app afsluit werkt ie naar mijn weten niet meer. Weet iemand toevallig of het toch mogelijk is om sms'jes van je provider te ontvangen op je Ipad?

Groetjes Nick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-11, 10:38
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

kun je de simkaart van de ipad niet even in een telefoon zetten? zodat hij het sms je binnenhaalt (of zeg ik nu iets heel raars? heb zelf namelijk helaas nog geen ipad)
  #3  
Oud 29-10-11, 18:07
grootnick15 grootnick15 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Standaard

Dat zou inderdaad kunnen, maar helaas heb ik een Iphone 4 van T-mobile en die is gelockt. Daarnaast heb ik nog wel een andere telefoon maar in de Ipad zit een microsim kaart en dat gaat dus niet lukken.
  #4  
Oud 30-10-11, 19:02
GerryGLK GerryGLK is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

MicroSim in een adapter plaatsen die van de MicroSim een Sim kaart maakt en voila die past in iedere telefoon. Heb ik zelf ook gedaan om aan het smsje te kunnen komen
  #5  
Oud 02-11-11, 16:50
kommer1967's schermafbeelding
kommer1967 kommer1967 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Houten
Berichten: 64
Standaard

Je kunt je gebruik ook controleren via de iPad zelf.
Ga naar Algemeen, dan naar Gebruik.
Dan Gebruik mobiele netwerk.
Hier kan je data monitoren, werk op al mijn iDevice's.

Succes.
  #6  
Oud 03-11-11, 09:57
majette majette is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb een gewoon bel sms web ABO in mn iPad 2 en ik kan wel mijn verbruik zien, krijg ook inderdaad de sms'jes niet, maar zelden kreeg ik wel een pop up (was nog onder iOs4) van Vodafone, geen idee waar dat vandaan komt...
  #7  
Oud 03-11-11, 21:22
grootnick15 grootnick15 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Standaard

Ik kijk inmiddels in mijn Ipad naar mijn gebruik en als ik thuis ben zet ik het mobiele data netwerk uit. Zo ga ik het vanaf nu dus maar doen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 16GB+3G I.C.M. Vodafone Blox yournamez Vodafone 1 01-07-11 22:51
Video streamen op iPad met 3G vodafone Graf Zum Kotzen iPad algemeen 1 02-04-11 14:10
Vodafone maakt 3G op iPad onmogelijk? ingeborg iPad algemeen 11 27-12-10 20:18
Mail instellingen iPad Vodafone Wavezz iPad algemeen 2 27-08-10 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.