//

Niet kunnen activeren na IOS 5.0

Niet kunnen activeren na IOS 5.0 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na mijn IPHONE te hebben ge-update kan ik deze niet meer activeren. Ik heb een IPHONE gekocht van een particulier. Deze was blijkbaar gejailbreaked. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-11, 14:50
Rschmitz88 Rschmitz88 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Exclamation Niet kunnen activeren na IOS 5.0

Na mijn IPHONE te hebben ge-update kan ik deze niet meer activeren. Ik heb een IPHONE gekocht van een particulier. Deze was blijkbaar gejailbreaked. Het is een engels toestel.

Wanneer ik mijn iphone opstart krijg een een configuratie procedure, ondertussen wordt er een aantal keren naar mijn pin-code gevraagd. Deze typ ik telkens netjes in, aan het eind van de procedure moet er verbinding gemaakt worden met internet(Wi-Fi). Wanneer ik dit keurig doe krijg ik in beeld: Kan de telefoon niet activeren, en er zit geen juiste simkaart in. Dit geeft Itunes ook aan!

Nu is mijn vraag: Op welke manier kan ik deze iphone activeren?

Ik wil dolgraag er gebruik van kunnen maken, heb er veel voor moeten betalen dus wil er ook van profiteren! HELP!

Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-11-11 om 16:43. Reden: Gevey ondersteuning wordt hier niet gegeven!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-11, 13:34
susanbakker87 susanbakker87 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 8
Standaard

ik heb precies het zelfde probleem, kom niet verder dat het schermpje van itunes logo en usb kabel. hoe kan ik de iphone activeren? weet niet met welke provider de iphone is gekocht
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: ios 5 activeren at&t iphone 3gs lukt niet ivoback Jailbreak 28 23-11-11 17:39
Na IOS 5 wel contacten maar niet meer kunnen wijzigen en toevoegen?? Loa64 iPhone algemeen 14 31-10-11 15:40
iPhone: activeren iphone 4 iOS 4.2 Buffalo Jailbreak 4 23-12-10 19:38
Iphone 3G IOS 4.0 Activeren laartjuh0 iPhone algemeen 0 15-11-10 09:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:21.