Boeken verdwijnen soms discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds ios5 een vreemd probleem. Soms verdwijnen mijn boeken plotseling uit iBook. Als ik de IP uit- en weer aanzet, verschijnen ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Boeken verdwijnen soms
Hallo,
Ik heb sinds ios5 een vreemd probleem. Soms verdwijnen mijn boeken plotseling uit iBook. Als ik de IP uit- en weer aanzet, verschijnen ze weer. Soms duurt het tijden voordat ik een boek kan openen en draait er rechtboven een rondje. Het lijkt of de IP wat wil synchen, maar ik heb geen idee wat dat kan zijn. Ik gebruik geen iCloud of wireless sync met iTunes. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Boeken
Ik heb ook problemen met boeken. Ze staan nog wel in debibliotheek van I tunes op mijn pc maar ik krijg ze niet op mijn I pad en I phone
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem . Boeken staan in itunes maar synchroniseren niet naar ipad. Heb deze nu 2 weken en bijna niets werkt fatsoenlijk. blijft hangen bij reservecopie enzovoort....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet | _Stephan | iPhone algemeen | 4 | 03-04-11 09:53 |
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S | timarea51 | iPhone algemeen | 14 | 27-09-10 08:17 |
iPhone 4: Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet | joost_ | Unlock | 4 | 19-08-10 12:37 |
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? | MNG | iPhone algemeen | 4 | 21-08-08 23:28 |
|
|