Iphone 4 en Ipad op 1 apple account mogelijk? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Na het doorspitten van het forum kom ik het juiste antwoord niet tegen. Mijn vraag is het volgende: Ik heb een Iphone 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 en Ipad op 1 apple account mogelijk?
Beste mensen,
Na het doorspitten van het forum kom ik het juiste antwoord niet tegen. Mijn vraag is het volgende: Ik heb een Iphone 4 met een apple/Itunes account. Nu overweeg ik een ipad aan te schaffen. Wanneer ik dit doe, kan ik dan inloggen met het zelfde apple/Itunes account? Kan ik op de Ipad gebruik maken van dezelfde apps als die ik nu gebruik op de Iphone? Alvast bedankt.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Yep, dat kan. Wij hebben drie (3) iPhones en twee (2) iPads op één App Store/iTunes account.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
controle account gegevens niet mogelijk | rrobin692 | iPhone algemeen | 8 | 11-01-12 23:46 |
Ipad 2 apps opstarten niet mogelijk en iphone toetsenbord op de ipad | master010 | iPad algemeen | 2 | 01-08-11 13:29 |
1 account meerdere ipads niet meer mogelijk? | Azunai | iPad algemeen | 1 | 05-07-11 13:00 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Inloggen niet mogelijk, (NL account) | spitsebeest | iPhone Apps | 2 | 05-11-08 18:26 |
|
|