iPad 1 crasht onder iOS 5? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) haha, ooit eens bij een presentatie van een microsoft man gezeten jaren geleden en die beweerde dat windows zelf niet onstabiel was, maar dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
haha, ooit eens bij een presentatie van een microsoft man gezeten jaren geleden en die beweerde dat windows zelf niet onstabiel was, maar dat het aan de applicaties lag. Maargoed, je hebt een punt. IOS zelf is ook wel eens gecrashed, of zat vast eigenlijk, maar dat is op 1 hand te tellen. Reboots van de ipad zijn minder vaak nodig dan bij windows destijds, maar toch doe ik het ook wel eens voor bepaalde apps die niet genoeg geheugen beweren te hebben tijdens het opstarten. Met een reboot is dat dan weer even opgelost.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier ook al langere tijd veel crashes, ik heb soms het idee dat het ligt aan zwaardere apps?? Die je geupdatet hebt zeg maar. Wat ik ook heb als ik facebook bekijk via safari is dat gewoon prikbord of groep kijken prima gaat maar zodra je een persoonlijke pagina bekijkt hij het niet trekt. Gek word ik van :-(
Ik vraag me ook af of ik iets moet doen van leeghalen, opnieuw installeren. (ik zal even opzoeken wat reset en restoren precies is...) Ik heb m sinds juli 2010 nl en niet eerder een 'schoonmaakactie" gehouden maar hij zit nog niet vol, 3/4 ongeveer. Ik heb niet het idee dat de update maar 5.1.1. mij veel verschil heeft gebracht. Heeft iemand dé tip voor mij? Help !! |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde in 5.1.1.. Irritant dat mijn IPad 1 64 G crasht in safari op Facebook en telegraaf.nl....vrij geheugen 45Gig dus moet makkelijk kunnen....
Willen ze je zo naar een nieuwe IPad pushen??
Imac 3,2 Ghz 1TB, Iphone 3GS 32GB wit, Ipad 64GB 3G, Ipad 4 Retina 16GB Cellular (werk) Iphone 4 32GB. Apple TV 2 + Apple TV 3. Laatst gewijzigd door Damys4; 02-12-12 om 18:27. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus hoe krijg ik hem weer crash-vrij want het is gewoon irritant.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met SBSettings + RemoveBG kan ik alle apps met één klik uit de achtergrond verwijderen. Met SBSettings + Processes (=Unix purge commando) kan ik dan processen verwijderen die hardnekkig in de achtergrond blijven draaien. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inmiddels een verse Retina gehaald probleem opgelost...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone crasht na upgrade iOS 5 | dzb9 | iPhone algemeen | 2 | 13-11-12 17:11 |
iPhone: safari crasht iOS 5 | Timmy89 | Jailbreak | 1 | 25-10-11 11:51 |
cydia crasht bij opstarten ios 4.2.1 | nickholtus | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-11-10 13:35 |
|
|