5.1.1 niet te downloaden op Ipad 3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet hoe te handelen als de Ipad 3 de nieuwe software 5.1.1 niet wil downloaden.? Ik heb een goede Wi-Fi verbinding.. Internet, Google enz ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5.1.1 niet te downloaden op Ipad 3
Wie weet hoe te handelen als de Ipad 3 de nieuwe software 5.1.1 niet wil downloaden.? Ik heb een goede Wi-Fi verbinding.. Internet, Google enz werkt allemaal goed..
Ook apps zijn niet te downloaden en uppdates blijven ook hangen ! BVD voor de hulp.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En als je het probeert met iTunes?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
5.1.1 pas uitgevoerd en is tamelijk vlot verlopen ,al was ik er niet helemaal gerust in,maar ik ga dit nu toch niet elke keer doen,met mijn iphone3 deed ik de updates ook elke keer met als resultaat hij nu extreem traag is...
|
|
|||
|
|||
Heb je de iPad aangemeld ?
|
|
||||
|
||||
Je moet bij je Wi-Fi verbinding de DNS veranderen naar 8.8.8.8, dan wachten tot dat hij opnieuw verbinding maakt, en opnieuw proberen te downloaden. Had ik ook.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Torrent downloaden op ipad | thomth | iPad algemeen | 16 | 18-02-13 17:38 |
iPad 3 jailbreak en apps downloaden | Scirocco | iPad Apps | 2 | 26-05-12 17:11 |
Windows: Gekochte films uit Itunes (Windows PC) kan ik niet downloaden op Ipad 2 | sem82 | iTunes | 4 | 12-01-12 11:23 |
Ipad apps downloaden op iphone | marsmuziek | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-03-11 15:08 |
Video downloaden via Itunes IPad | a2xnet | iPad algemeen | 3 | 16-09-10 01:48 |
|
|