iPad 3 opladen gaat zeer traag discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn nwe iPad 3 laadt zeer traag op. Bij het opladen duurt het wel een uur voordat er 1 of 2 procent batterij bijkomt. Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 opladen gaat zeer traag
Mijn nwe iPad 3 laadt zeer traag op. Bij het opladen duurt het wel een uur voordat er 1 of 2 procent batterij bijkomt. Weet iemand hoe dit komt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe laadt je op?
Gebruik je wel een iPad oplader?
|
|||
|
|||
Jazeker gebruIk ik die. Een nwe oplader uit de doos
Maf hè?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goed advies. Dank je! Ik lees daar dat het lange opladen dus wel normaal is bij de nwe iPad...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt het zelfde probleem ik ben er achter gekomen dat als ik
YouTube kijk Heel veel apps open heb staan Dat het idd lang duurt. Als je, je iPad uit zet of je apps afsluit die je niet gebruik. Laad hij veel sneller op. (Dit is bij mij van toepassing!) Laatst gewijzigd door nl0wnd2; 14-06-12 om 14:21. Reden: Spel fout eruit gehaald |
|
|||
|
|||
1% tot 2% per uur is extreem vind ik.
Tenzij jij natuurlijk non stop zit te gamen en te YouTuben. Maar dan nog. Als ik hem aan de lader leg en games speel of YouTube kijk, gaat het langzamer maar geen 1% per uur , dan zou ik de batterij wellicht eens laten checken voor een defect of iets dergelijks.... Groeten, Joey |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Dowloaden torrents zeer traag | Lancia | Desktop-applicaties | 5 | 14-12-11 17:03 |
iPhone 4 zeer traag na jailbreak 4.3.1 | Mark1972 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 12-05-11 17:50 |
Ipad mail zeer traag | peanut1685 | iPad algemeen | 8 | 05-02-11 18:22 |
Iphone 1.0 telfort internet zeer traag | Keithl | KPN | 0 | 15-12-09 13:19 |
Unlocked 1.1.1 zeer traag - Wat te doen? | maxschoenmakers | Archief | 2 | 29-10-07 21:28 |
|
|