Probleem IPad 2 geluid discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik hen sinds enkele weken een probleem met mijn iPad. De schakelaar in het systeem is verdwenen of ik nou dubbel op de home ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem IPad 2 geluid
Beste, ik hen sinds enkele weken een probleem met mijn iPad. De schakelaar in het systeem is verdwenen of ik nou dubbel op de home button druk of dat ik gewoon in muziek het geluid aan wil zetten, het bolletje wordt gewoon niet zichtbaar. De systeemgeluiden speelt die wel en ook alarm is geen enkel probleem. Graag jullie visie.
Groet, Mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je de functie van de zijschakelaar staan ? (schuifschakelaartje naast volumeschakelaar op de lange zijde van de iPad). Functie kun je instellen via Instellingen/Algemeen.
|
|
|||
|
|||
Deze staat gewoon open en niet op mute. Hij reageert wel op de funtietoetsen om hem harde of zachter te zetten maar het enige wat hij dan geeft is geluidseffecten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Probleem bellen Geluid aan / geluid uit | brammm | iPhone algemeen | 2 | 23-11-11 23:51 |
Geluid probleem | BS'50 | iPhone algemeen | 1 | 14-12-09 11:16 |
probleem met geluid | tsoenamie | iPhone algemeen | 17 | 20-11-08 12:15 |
|
|