Waar staan de gebackte bestanden? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Hier ook even op in hakende, in de backup map staan bij mij 5588 files. Dat lijkt mij redelijk veel. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat hangt er van af hoe je het bekijkt iTunes maak na de in initiële backup steeds incrementele backups en dat is dan de reden van dat grote aantal kleine bestandjes.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
En daar moet je dus van af blijven
|
|
||||
|
||||
Wat een late reactie, bedankt voor de info en ik zal er naar kijken.
|
|
|||
|
|||
Je bedoelt: "Een wat late reactie"
|
|
||||
|
||||
Ja, dit bedoel ik inderdaad, ik moest wel 4x kijken voor ik door had dat je mijn zin heel anders kan lezen, dan wat ik bedoel. Daarom is het geschreven woord met een bepaalde regelmaat heel gevaarlijk als je de expressie van de schrijver niet ziet. Maar ja, dit is off topic. Al met al, nogmaals, bedankt voor de info. Groet, Kees. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik liep tegen hetzelfde probleem aan als TS
Citaat:
via dit kan ik het toch echt niet vinden.. bij mij staat in de bibliotheek ook zeer zeker geen mobilesync als ik bovenstaande stappen exact doorloop |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
en hoe kan ik deze zichtbaar maken dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dan zie ik het volgende in de terminal
Last login: Wed Feb 6 09:28:05 on console iMac-van-Danielle:~ Danielle$ chflags nohidden~/Library usage: chflags [-fhv] [-R [-H | -L | -P]] flags file ... iMac-van-Danielle:~ Danielle$ en dan staat de map er nog niet bij ik gebruik trouwens mountain lion |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
chflags nohidden ~/Library/ let op de spatie tussen nohidden en ~
|
||||
|
||||
ook geen resultaat?
Last login: Wed Feb 6 13:32:58 on ttys000 iMac-van-Danielle:~ Danielle$ nohidden ~/Library -bash: nohidden: command not found iMac-van-Danielle:~ Danielle$ nohidden ~/Bibliotheek -bash: nohidden: command not found iMac-van-Danielle:~ Danielle$ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog eens: chflags nohidden ~/Library/ |
|
||||
|
||||
nogmaals geprobeerd en het is gelukt voel me nu echt blond haha
heeeeel erg bedankt voor je hulp! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dus elke herstart is die map library weer weg? jammer
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het volledige lijstje:
Library zichtbaar/onzichtbaar maken via OS X Terminal zichtbaar: chflags nohidden ~/Library/ onzichtbaar: chflags hidden ~/Library/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar staan iTunes apps op de pc? | Rasz | iPhone Apps | 9 | 03-02-11 19:29 |
Jailbreak bestanden blijven staan? | GTFO | Jailbreak | 8 | 06-05-10 22:31 |
Video: Waar staan mijn filmpjes?! | HansWorst | Muziek, foto & video | 6 | 12-10-08 14:56 |
Waar staan de beltonen | Jay Kadar | Ringtones en Wallpapers | 2 | 23-05-08 22:23 |
Waar staan de originele icoontjes? | AeronNL | iPhone algemeen | 3 | 24-11-07 18:58 |
|
|