Waar staan de gebackte bestanden? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb de iMac de hele nacht uitgehad, maar de folder bibliotheek staat er nog steeds zonder weer iets in te voeren in de terminal...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
heb de iMac de hele nacht uitgehad, maar de folder bibliotheek staat er nog steeds zonder weer iets in te voeren in de terminal
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ook goed Bij mij verdwijnt die instelling steeds na uitzetten van de Mac.
|
|
|||
|
|||
@Daantje22: Wat is het probleem eigenlijk ?
|
|
||||
|
||||
@beech:
Ik had/heb dit probleem Onderwerp: 246GB aan overige bestanden op iMac met mountain lion | One More Thing Vandaar dat ik wou kijken of het eventueel aan de reservekopieen kon liggen, maar dat was helaas niet het geval |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat doe ik ook zeker, wou alleen kijken of het de gb's verklaarde die zomaar verdwenen waren, niks meer niks minder
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar staan iTunes apps op de pc? | Rasz | iPhone Apps | 9 | 03-02-11 19:29 |
Jailbreak bestanden blijven staan? | GTFO | Jailbreak | 8 | 06-05-10 22:31 |
Video: Waar staan mijn filmpjes?! | HansWorst | Muziek, foto & video | 6 | 12-10-08 14:56 |
Waar staan de beltonen | Jay Kadar | Ringtones en Wallpapers | 2 | 23-05-08 22:23 |
Waar staan de originele icoontjes? | AeronNL | iPhone algemeen | 3 | 24-11-07 18:58 |
|
|