Siri iPad 3 + iOS6 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Lang drukken op de home button...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lang drukken op de home button
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gewoon. Siri staat ingeschakeld, en ik druk op de home knop. Siri komt, en ik spreek iets Engels is. En hij blijft maar zoeken, en komt niet met eend antwoord
|
|||
|
|||
Citaat:
Of heb je dat al geprobeerd? |
|
||||
|
||||
Ja, heb ik al verschillende keren geprobeerd. Maar helpt niet!
|
|
||||
|
||||
Iemand echt geen idee?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfe en bij locatie voorzieningen staat geen siri? Lijkt wel of met iOS6 Siri niet mee is geinstalleerd???
|
|||
|
|||
Ik heb ipad3 plus IOs6. Ik kan in Instellingen Siri aanzetten. Dat heb ik ook gedaan. Als ik op de Home knop druk gebeurt er helemaal niets( geen venster verschijnt)...... Moet ik langer op de Homeknop drukken?
Als ik naar Notities ga, verschijnt er geen microfoon op mijn toetsenbord. Wat doe ik fout? Moeten Locatievoorzieningen aanstaan? Is er al een oplossing? Antwoord zelf gevonden. Zie mijn bericht van 22 oktober. Laatst gewijzigd door Elselien; 24-10-12 om 00:45. Reden: Reden: verwijzing vooruit naar oplossing. |
|
|||
|
|||
Erger nog, wij hebben onder instellingen zelfs geen Siri staan die we kunnen aanzetten. IS er helemaal niemand die een idee heeft ??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat is al eerder besproken, ja is geupdate naar iOS6 en ja, het is een iPad3
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de steun
|
|
|||
|
|||
Ik heb gelezen dat SIRI op de Ipad3 nog een incomplete SIRI is, nl. alleen het gedeelte van d Dictation. ( aanzettn via Instellingen-Algemeen-Dictation)
Laatst gewijzigd door Elselien; 24-10-12 om 00:43. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 3 update iOS6 via Wi-Fi mislukt | Thomazie | iPad algemeen | 15 | 29-10-12 10:18 |
iPad 3 iOS6 downgrade iOS 5.1.1 | 123456 | iPad algemeen | 2 | 21-09-12 23:31 |
Siri voor de ipad 2 | AltairIbnLaAhad | iPad algemeen | 7 | 23-08-12 23:02 |
|
|