Siri iPad 3 + iOS6 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt dit bij iemand? Ik druk op mijn home button, maar krijg geen siri. Moet je nog iets instellen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri iPad 3 + iOS6
Werkt dit bij iemand? Ik druk op mijn home button, maar krijg geen siri.
Moet je nog iets instellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij Instellingen -> Algemeen Siri aanzetten...
|
|
|||
|
|||
Als ik siri een vraag stel in het engels,zie ik de cirkel lopen,maar er gebeurt verder niets
|
|
|||
|
|||
Idem hier! " I can't take any requests right now"
Siri inzetten, reboot, netwerkinstellingen resetten bieden geen oplossing :-( |
|
|||
|
|||
Hier werkt het gewoon?
EDIT: Nu weer niet? Huh |
|
|||
|
|||
bij mij staat siri daar niet tussen op ipad
|
|
|||
|
|||
Het werkt nu opeens wel!
Je kan Siri activeren door naar je algemene instellingen te gaan en daar Siri aan te zetten |
|
|||
|
|||
Ja ok maar als ik daar naar toe ga zie ik nergens Siri staan. En heb hem al geïnstalleerd
|
|
|||
|
|||
En je hebt iOS 6?
|
|
||||
|
||||
Werkt prima hier.
|
|
|||
|
|||
Op mijn ipad ook geen Siri, op de iPhone van mijn vrouw geen probleem
|
|
||||
|
||||
Ik heb dus precies het zelfde. Als ik siri wil doen, ook draait alleen dat rondje. Superrr raar!!!!
|
|||
|
|||
Ik ben dus niet de enige, sire werkt soms maar meestal blijft het rondje draaien.....iemand een idee waarom?
|
|
|||
|
|||
ja heb al twee keren herinstalleerd de 6.0 en nog steeds geen siri @Egvi op de iPhone is er geen siri aanwezig toch alleen ipad
|
|
|||
|
|||
Gewoon bij instellingen>algemeen>4e functie en misschien zijn jullie internet verbindingen slecht of 'ze' kan je niet verstaan probeer eens met hi , en vraag da wat andere vragen
|
|
||||
|
||||
Nee, ik spreek (ook al zeg ik het zelf) redelijk goed engels. En dan nog doet hij het niet. Ons Wi-Fi netwerk is vaHetNet (oude KPN) en heeft een snelheid van 20 Mbs. Hoe kan Siri het nogsteeds niet doen? Het rondje blijft maar draaien. RAARRRRR
|
|
|||
|
|||
4e functie op mijn Ipad is VPN, op de ipone van mijn vrouw is dit Siri. Mijn probleem is dan ook duidelijk ik zie Siri niet in het scherm algemeen.
|
|
|||
|
|||
En je bent 100% zeker dat je ipad is geupdated? Ga naar algemeen en info spftware en zeg wat je ziet
|
|
|||
|
|||
geeft aan IOS 6.0.De software is up-to-date
|
|
|||
|
|||
Kan je eens een screenshot maken van je instellingen algemeen ?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 3 update iOS6 via Wi-Fi mislukt | Thomazie | iPad algemeen | 15 | 29-10-12 10:18 |
iPad 3 iOS6 downgrade iOS 5.1.1 | 123456 | iPad algemeen | 2 | 21-09-12 23:31 |
Siri voor de ipad 2 | AltairIbnLaAhad | iPad algemeen | 7 | 23-08-12 23:02 |
|
|