Fotostream aanzetten op PC. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het " Icloud control panel " gedownload en geinstalleerd. Ten eerste kan ik het niet terugvinden op de PC. Iemand een idee? En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotostream aanzetten op PC.
Ik heb het " Icloud control panel " gedownload en geinstalleerd.
Ten eerste kan ik het niet terugvinden op de PC. Iemand een idee? En zijn er nog tips over het gebruik? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je wel! Ik zocht ( natuurlijk) op een programma dat " Icloud control panel" heette. Dat kon ik niet vinden.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2012 om 19:25 ---------- Het werkt al!. Alleen nieuwe foto's/screenprints van de ipad worden gedownload en komen in afbeeldingen/photo stream /My Photo Stream terecht. En alleen de foto's die je in de map afbeeldingen/photo stream / uploads sleept gaan naar de Ipad. Op de Ipad komen ze in het tabblad fotostream van de app fotos terecht. ik heb een Ipad 1 met 5.1.1 en een HP met windows 7. |
Labels |
fotostream pc., icloud installeren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stilknop Aanzetten | jaccoovandijk | iPhone algemeen | 3 | 23-07-12 10:42 |
3.0 Tethering aanzetten | leon | Odido (T-Mobile) | 1038 | 19-11-10 16:18 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
iPhone aanzetten. | criistal | Archief | 4 | 25-02-08 21:51 |
|
|