Opladen iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb eeb oplader voor mijn i-Pad gekregen. Aan de ene kant de stekker voor in de i-Pad en aan de andere kant een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opladen iPad
Hallo,
Ik heb eeb oplader voor mijn i-Pad gekregen. Aan de ene kant de stekker voor in de i-Pad en aan de andere kant een USB stckker. Aan de zijkand zit een DC 5V aansluiting en op de bovenkant 3 USB aansluitingen. Waar kan ik dat voor gebruiken? Ik begrijp dat als je de i-Pad wilt opladen je de stekker in de i-Pad doet en de andere in de PC, maar waar zijn de andere aansluitingen voor en wat kan je ermee? Groet, Martin \ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zit er een 230 V stekker aan ? Zo niet, dan is dit geen oplader.
|
|
|||
|
|||
Je steekt de twee delen van die stekker in elkaar , de stekker in het stopcontact je bijgeleverd kabeltje in de usb poort van de stekker en de ipad aansluiten . Met zo'lader kan je dus verschillende toestellen opladen neem nu bv de ipad 2 maar ook de ipad 4 , je fototoestel en je smartphone .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik een plaatje invoegen?
|
|
|||
|
|||
Hoeveel vermogen kan je oplader leveren ?
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto in kan voegen, dan zien jullie over wat voor apparaatje ik het heb?
Groet, martin |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad op pc opladen?? | ergoboy | iPad algemeen | 10 | 11-02-13 15:13 |
ipad 3 opladen | jannick09 | iPad algemeen | 4 | 03-07-12 09:55 |
Opladen iPad 3 | rckkkk91 | iPad algemeen | 22 | 28-03-12 21:32 |
ipad 2 opladen | bertus63 | iPad algemeen | 2 | 28-06-11 11:33 |
iPad opladen | CV-G | iPad algemeen | 9 | 30-09-10 09:17 |
|
|