iPad aanschaffen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij krijgen een Ipad 1. Nu denken wij erover om 'm op marktplaats te verkopen en de opbrengst bij een nieuwe ipad te leggen. Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad aanschaffen?
Wij krijgen een Ipad 1. Nu denken wij erover om 'm op marktplaats te verkopen en de opbrengst bij een nieuwe ipad te leggen. Wat is handig? De Ipad 2 waar iedereen positief over is of toch een Ipad 3? Of is een Ipad 1 houden verstandig?
Aanvulldende vraag: Kun je 2 Iphones (3gs) aansluiten op 1 ipad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan ik 2 iphones synchroniseren op één ipad?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok, duidelijk.
|
|
||||
|
||||
iPad1 deze wordt niet meer ondersteund door Apple, de iPad2 en 4 wel.
De 1 houden kost je niets, een andere iPad kopen is kostbaarder. De iPad 2 kan je volgens mij alleen nog in de 16BG versie kopen en dat is wel wat krap. Denk er nog maar eens over na. |
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon een iPad 4 64GB met 3G kopen, deze werkt het beste en wordt ook het langst ondersteund door Apple en heb je dus ook het meeste plezier van!
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je een 3/4G model kopen als je ook een iPhone hebt met iOS 5/6 want dan zou je ook zonder 3/4G kunnen kopen en de tethering functie kunnen gebruiken.
|
||||
|
||||
Waarom zou je moeilijk doen met tethering als het ook makkelijker kan met gewoon 3G op je iPad ;-)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Deze is namelijk uit de handel genomen omdat de 4 kort erna uitkwam Ik heb afgelopen week de 4 gekocht . De voordelen van de 2 zijn oa: - Nieuwe dock aansluiting - Sneller - Scherper beeld - Vermoedelijk langer update support - Nieuwste van nieuwste |
|
|||
|
|||
En waarom zou iemand daarvoor minimaal 100 euro extra betalen? Terwijl het tethering gebeuren helemaal niet moeilijk is? En waarom ook gelijk 64 gb? De poster vraagt wat handig is, en aan hoe dit schrijft lijkt het erop dat deze poster niet al het geld van de wereld heeft..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 aanschaffen: Met of zonder smartcover? | jwdr92 | iPad algemeen | 11 | 04-01-13 12:10 |
iPad 4, is 16GB voldoende, of toch 32 GB aanschaffen? | caravia | iPad algemeen | 18 | 18-11-12 14:33 |
koptelefoon aanschaffen voor iPad/iPod/macBook | jackomo0306 | iPad algemeen | 6 | 09-04-12 14:58 |
Ipad aanschaffen bij de Media Markt | Pengo | iPad algemeen | 13 | 02-04-12 17:19 |
Ipad aanschaffen | barryvandam | iPad algemeen | 8 | 04-01-11 10:42 |
|
|