Ipad mini taal instellen agenda en Icloud discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje: ik heb de Ipad mini gekocht in Parijs. Heb als taal Nederlands ingesteld. Alles werkt prima, behalve mijn agenda. Uitnodigingen zijn in het Frans. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad mini taal instellen agenda en Icloud
Vraagje: ik heb de Ipad mini gekocht in Parijs. Heb als taal Nederlands ingesteld. Alles werkt prima, behalve mijn agenda. Uitnodigingen zijn in het Frans. Hoe wijzig ik dit? De agenda's onder Icloud staan tevens in het Frans vermeld. Wie o wie weet hier iets meer over?
Laatst gewijzigd door wouter1981; 02-01-13 om 15:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Allereerst bedankt voor je reactie, maar helaas krijg ik alleen het toegangsscherm tot instellen icloud, etc te zien. Geen selectiemogelijkheid voor mijn naam. Hoe nu verder?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
agenda, icloud, ipad mini, taal instellen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icloud taal agenda | withofs | iCloud | 5 | 02-01-13 22:02 |
help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden | VjT | iPad algemeen | 0 | 19-05-12 11:37 |
NL taal instellen films | de_armst | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 07-05-12 22:13 |
Nederlandse taal instellen op duitse ipad? | borgqueenx | iPad algemeen | 2 | 07-03-12 20:54 |
WordFeud taal instellen | Zwapie | iPad Games | 12 | 22-10-11 20:44 |
|
|