Ik kan voice over niet uitzetten. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem, ik zette Voice over aan op mijn iPad en keek hoe het werkt maar het ging fout. Het vakje dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan voice over niet uitzetten.
Ik heb een probleem, ik zette Voice over aan op mijn iPad en keek hoe het werkt maar het ging fout. Het vakje dat je normaal krijgt als je voice over aan zet en ergens op drukt, zit zogezegd gelocked. Als ik het scherm omdraai draait dat vakje mee. Omdat het voice over is kan ik niet zomaar ergens op drukken. Hoe kan ik dit oplossen?!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
ipad, voice over, werkt niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone kan ik niet meer volledig uitzetten | stevenbeersmans | iPhone algemeen | 3 | 27-07-13 10:55 |
Ik kan de optie (gebruik compacte stem) in Voice over niet uit zetten. | GertSchinkel | iPad algemeen | 4 | 20-03-12 12:26 |
Kan Dataroaming niet uitzetten | vivacomputers | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 23-09-10 11:48 |
Navigon: na update kan niet meer uitzetten... | bruce27 | iPhone Navigatie | 2 | 14-07-10 13:40 |
Kan iPhone niet uitzetten... | t!mmy | iPhone algemeen | 17 | 22-12-08 20:46 |
|
|