geen stereo geluid met hoofdtelefoon discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, Ik heb stel volgend probleem vast: indien ik een headset aanlsuit op IPAD A heb ik maar aan één kant geluid > als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen stereo geluid met hoofdtelefoon
Hi allemaal,
Ik heb stel volgend probleem vast: indien ik een headset aanlsuit op IPAD A heb ik maar aan één kant geluid > als ik de plugin lichtjes terug trek uit IPAD A hoor ik 'plots' wel geluid aan de twee zijden (stereo). zie foto: rode kader IPAD A toegevoegde test: als ik de headset aansluit op een iphone heb ik hetzelfde probleem: geluid uit enkel één zijde Als ik diezelfde headset aansluit op IPAD B heb ik onmiddelijk stereo geluid > als de plugin volledig tot het einde zit zie foto: blauwe kader IPAD B Ik heb op dit forum een gelijkaardig probleem gelezen bij een iphone en heb de tips volgende tips uitgeprobeerd: 1/ipad herstarten 2/headset ingang 'kuisen' > maar dit zonder positief resultaat vraag: 1/Hebben jullie een idee of dit probleem aan de headset ligt of aan de ipad? 2/Wat kan ik nog meer proberen om dit probleem op te lossen? FOTO: detail plugin IPAD A en IPAD B Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
ipad, stereo geluid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stereo geluid opnemen met volume regeling op iphone | HaRdCaSe | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 04-06-12 18:58 |
krijg geen stereo geluid op i phone 4s | cjmmaas | iPhone algemeen | 6 | 21-04-12 09:16 |
Na vervangen achterkant alleen nog maar geluid via hoofdtelefoon ? | luukdoedens | iPhone algemeen | 0 | 03-12-11 10:43 |
Geluid via hoofdtelefoon klinkt helemaal verstoord | Cainnech | iPhone algemeen | 4 | 29-01-09 18:51 |
Geen geluid, wel met hoofdtelefoon | de5ign | iPhone algemeen | 3 | 15-04-08 22:52 |
|
|