Hoe zou het gaan met 2 jarige apple garantie? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ipad gekocht bij apple store oberhausen. Na nu zo'n anderhalf jaar doet de home knop iritant. Soms reageert hij en soms niet.Er zitten wel flinke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Hoe zou het gaan met 2 jarige apple garantie?
Ipad gekocht bij apple store oberhausen. Na nu zo'n anderhalf jaar doet de home knop iritant. Soms reageert hij en soms niet.Er zitten wel flinke krassen aan de zijkant van de ipad...
Mijn vraag: gaat apple moeilijk doen hierover in amsterdam? Heb de aankoop bon nog wel. De krassen zijn overigens veroorzaakt door de smart cover...die al oud is en het metaal ging schuren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Ik zou niet weten of ze je iPad aannemen, want je hebt de iPad in Europa(duitsland) gekocht. Dit betekent dat de Apple Store in Oberhausen aansprakelijk zijn voor je garantie. Die regels zijn weer anders dan in NL of Belgie.
Daarbij zijn de krassen gebruikerssporen. Dat hoort er nou eenmaal bij. Ik zou zeggen, neem morgen even contact op met Amsterdam, kijk wat ze zeggen. Dan weten we het gelijk ook! |
#3
|
||||
|
||||
Apple zegt dat je in de Europese Economische Ruimte 2 jaar in Zwitserland en in sommige landen langer garantie krijgt (wordt afgespeeld bij het 0800 Apple Store nummer; volgens mij voor je wordt doorverbonden). Het is echter geen Apple-garantie, maar verkoopgarantie.
Apple - Juridische informatie - Apple producten en Nederlands consumentenrecht Apple ? Rechtliche Hinweise ? Apple Produkte und Verbraucherschutzgesetze in der EU Bij de Duitse pagina hebben ze het puur over EU-garantie en niet Duits en schijnbaar achten ze dat 2 jaar te zijn. Bij Nederland maken ze gebruik van de vaagheid van de EU-richtlijn en zeggen ze dat het geen bepaalde tijd is, maar over het algemeen neemt iedereen 2 jaar aan, ook in de Apple Retail Store. Voor de zekerheid moet je inderdaad even contact opnemen, zoals RWK zei. Hoe dan ook, maak online of telefonisch, na het vragen, een afspraak voor je langsgaat! TL;DR Reparatie of vervanging in het buitenland — Neem voor informatie contact op met de verkoper. 0800 − 0200 570
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico |
#4
|
|||
|
|||
nou ik het het een week aangekeken. maar de home knop blijkt zichzelf gerepareerd te hebben. vaag.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zit het met de garantie bij de Apple Store? | Lor93 | iPhone algemeen | 2 | 17-01-13 02:49 |
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? | corne64 | Koopinformatie Nederland | 4 | 20-08-10 14:57 |
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten | RobertLP | Koopinformatie Nederland | 23 | 30-07-10 13:52 |
zou het hier om een echte gs 16 gb gaan? | bennybreda | Koopinformatie Nederland | 4 | 25-01-10 11:09 |
|
|