Ipad1 aansluiten op tv met HDMI discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn Ipad 1 aansluiten op mijn tv via een kabel met 30 pens aansluiting en HDMI uitgang. Dit wil ik met name doen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad1 aansluiten op tv met HDMI
Ik wil mijn Ipad 1 aansluiten op mijn tv via een kabel met 30 pens aansluiting en HDMI uitgang.
Dit wil ik met name doen om via mijn Ipad te streamen en dan op de tv te kijken (netflix) Is dat mogelijk? Welke kabel heb ik dan nodig? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is niet zonder meer mogelijk. Op de 30 pins dock connector zit alleen maar een composite video signaal en een analoog audio signaal. Je zal dus wel de één of andere convertor moeten gebruiken. Of er zo'n convertor bestaat weet ik niet.
|
|
|||
|
|||
Zijn er alternatieven? Apple tv?
|
|
|||
|
|||
Ja, op een Apple TV 2/3 staat Netflix als app.
|
|
|||
|
|||
Bedankt, ik begrijp dat er geen oplossing is met een kabel
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welke heb ik dan nodig? En kan streamen dan?
|
|
|||
|
|||
In de Apple Store staat er wel iets wat bruikbaar zou kunnen zijn:
Apple 30-pens Digital AV Adapter - Apple Store (Nederland) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou een Apple TV aanschaffen, maar of de iPad 1 dan het beeld via de Apple TV op je TV krijgt vraag ik mij af, lees hier. Dit is ook de moeite waard. Update: Ik vroeg het mij terecht af, want je krijgt alleen maar Netflix op je TV via mirroring, dus dat gaat niet lukken. Laatst gewijzigd door Beech43; 18-09-13 om 15:36. |
Labels |
hdmi, ipad 1, kabel, smart tv, streamen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv van hdmi naar dvi met geluid | mhjh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 28-09-11 10:46 |
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? | Mischa84 | iPad Apps | 0 | 23-04-11 21:36 |
Iemand ervaring met foto's via HDMI-kabel naar TV | herk0039 | iPad algemeen | 0 | 24-08-10 23:51 |
Dock met HDMI Uitgang 720P | BT73 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-06-10 12:31 |
Computer aansluiten met Iphone | skater_07 | iPhone algemeen | 7 | 01-08-08 17:14 |
|
|