Stof onder ipad air scherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MauriceHooijmans Timosha, waar heb jij hem gekocht? In de Apple Store Sulzbach MTZ....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je hebt 1 jaar garantie van Apple en minimaal 2 jaar van de verkopende partij (Amac in dit geval). Het beste kun je een afspraak bij de Genius Bar maken. Binnen een minuut sta je buiten met een vervangend exemplaar. Zelf 1x gehad bij mijn iPhone 5 (brakke sleep-knop --> vervangend toestel ) en 3x bij mijn MacBook Pro Retina (1 dode pixel --> productiefout --> gratis reparatie binnen een dag).
Bij Amac teruggaan kan uiteraard, maar zij sturen de iPad naar Apple voor het oordeel. Dat betekent dat je een aantal weken zonder zit. De opties van telefonisch contact met Apple Care zijn al genoemd zag ik. Mijn persoonlijke advies: een tripje naar A'dam of Oberhausen, heb er bijzonder goede ervaringen mee ;-) |
|
||||
|
||||
Hahaha. Dank jullie wel allemaal.
Ben net terug naar de expert gegaan, en morgen gaan ze overleggen met de grootte baas -_- Hopelijk krijg ik m'n geld terug, en ga ik hem (hopelijk) bestellen bij Coolblue of Apple Online Store (met gratis inscriptie |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hahahahaha
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2013 om 18:47 ---------- Update: Expert heeft me net ge'smsst (w*f) Ze gaan kijken ofdat er nog iets is in een ander filiaal. Eind van de week hoor ik meer -_- |
|
|||
|
|||
Mijn iPad Air heeft last van backlight bleeding. Hebben jullie dit ook?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tjonge, schokkend!
...en ik maar denken dat Apple met die prijzen en dat imago minimaal de kwaliteitscontrole onder de knie zou hebben... Een verre kennis van me produceert in China. Als je er niet bovenop zit worden alle trucjes toegepast om onder de strenge eisen uit te komen! Succes met die pech |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nog steeds niks gehoord!!!!!! Ga ze maar eens bellen!
|
|
|||
|
|||
Vervelend. Ik was naar Amac gegaan en had hem ingeleverd kreeg keurig elke keer status updates kon binnen zes dagen een nieuwe ipad komen ophalen
|
|
|||
|
|||
Hmm, lekker allemaal, bij mijn I pad verschenen gaatjes in de toplaag van het scherm.
Naar verkoper heb nog net garantie(paradigit) krijg nu de mededeling dat er is sprake is van ondeugdelijk gebruik. Altijd zuinig op geweest leuke hoes erom, okay geen screen protector dacht deze niet nodig te hebben als ik er zorgvuldig mee omga. Ondertussen ben ik um nou 3 weken kwijt garantie loopt bijna af, Paradigit werkt ook al niet mee waar kan je dan nog terecht met je verhaal. Het is toch een duur apparaat waar je met je vingers aan moet komen en die gaten krijg ik er echt niet zelf in gegoocheld. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Klopt, is ook een gewone ipad nu bijna jaar oud, en inderdaad garantie. Maar wie bepaald of het ondeugdelijk gebruik is. Ik weet wel dat dit een lang verhaal gaat worden bij Apple zeggen ze eigen schuld en ik zeg dat ik er normaal mee om gegaan ben, dus wie bepaald....?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar wat is je vraag? Want ja hoe zou ik moeten oordelen zonder te weten wat er is gebeurt met je Ipad en zonder te zien hoe het er uit ziet. Het kan toch best met gebruik te maken hebben, misschien wel door een ondeugdelijke stylus want spontaan ontstaat het lijkt mij niet. Want dan waren er meer mensen geweest die hier over zouden klagen. Toch? |
|
|||
|
|||
Het is niet zozeer een vraag meer een aanvullende reactie op het gegeven dat je zo afhankelijk bent van de service die de een of de ander verleend en de tijdspanne die daar mee gemoeid is. En inderdaad die gaten komen er blijkbaar wel zomaar in als gevolg van..., maar hoe of wat ik zou het ook niet weten ik wist niet dat het überhaupt kon. Net zoals stof onder je scherm. En je moet inderdaad aannemen dat ik er normaal gebruik van maak, dat is een punt wat niemand kan bewijzen ook al zou ik dat zo graag willen niemand kan dat verifiëren. Sorry als dit niet helemaal ontopic is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof schadelijk voor me scherm onder screenprotector | egteling | iPhone algemeen | 3 | 25-07-13 09:46 |
Stof(je) onder scherm iPhone | Discovire | iPhone algemeen | 3 | 05-07-12 18:24 |
Stof onder het Iphone Scherm/Glas | Relaxman93 | iPhone algemeen | 156 | 11-03-11 16:27 |
Stof onder 2G 16GB scherm?? | Jowjoe | iPhone algemeen | 0 | 21-10-09 17:41 |
Stof onder scherm.. | Goudvis12 | iPhone algemeen | 5 | 12-12-08 11:01 |
|
|