iPad wil niet meer aan discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanmiddag liep mijn ipad vast, hij deed niks meer en het scherm bleef hangen. Heb hem toen uitgezet door middel van de power+home knop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad wil niet meer aan
Hallo,
Vanmiddag liep mijn ipad vast, hij deed niks meer en het scherm bleef hangen. Heb hem toen uitgezet door middel van de power+home knop in te drukken. Dit werkte, hij ging uit. Maar nu krijg ik hem dus met geen mogelijkheid meer aan. Heb hem aan de pc gedaan met itunes. Kreeg toen de melding dat de ipad in herstelmodus was en ik hem moest herstellen. Dit heb ik gedaan, maar na een tijdje krijg ik een foutmelding (4005) Heb ook gegoogeld en vanalles gelezen over DFU modus en het daarin zetten/uithalen. Ook allemaal geprobeerd maar er gebeurt nog steeds niks... Kan iemand mij alsjeblieft helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing
Citaat:
|
|||
|
|||
Dankje, heb dit geprobeerd. Virusscanner tijdelijk uitgezet en nog een keer opnieuw gedaan.
Hij geeft dus gelijk al aan wanneer ik de iPad aansluit dat deze iPad in de herstelmodus zit en dat de software herstelt moet worden, dus ik volg deze stappen en hij gaat laden. Bovenin bij iTunes staat dan: Wachten op iPad.... Dit duurt ongeveer 5 minuten en dan krijg ik dus de foutmelding 4005 (alweer) Ik weet gewoon echt even niet meer wat ik moet doen... |
|
||||
|
||||
Ook je firewall eerst uitgezet?
Als het nog niet lukt zou ik het vanaf een andere computer en/of andere internetverbinding proberen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wil niet meer aan en komt ook niet meer in iTunes | Martinio | iPhone algemeen | 3 | 08-12-12 11:14 |
Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!! | Trandy | iTunes | 12 | 22-12-10 00:10 |
Iphone wil niet meer aan !!! | Timbaland | iPhone algemeen | 2 | 17-09-09 20:04 |
Wil niet meer aan | pipo-1998 | Archief | 3 | 25-08-09 19:30 |
iphone gaat niet meer aan, restoren wil niet. | Virginia | Archief | 3 | 19-10-08 18:01 |
|
|