//

Ipad164gb valt uit niet bij te werken

Ipad164gb valt uit niet bij te werken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op ipad1 oude versie geen ios en iphone4zelfde apple ID op iphone werkt t goed op ipad niet meer mogelijk updates van apps te doen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-14, 21:41
Valounette Valounette is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Unhappy Ipad164gb valt uit niet bij te werken

Op ipad1 oude versie geen ios en iphone4zelfde apple ID op iphone werkt t goed op ipad niet meer mogelijk updates van apps te doen, gaat vaak tijdens gebruik terug naar hoofdscherm. Moet denk ik leeg trekken, terug naar fabrieksinstellingen. Kan ik een reservekopie maken en die terugzetten op een nieuw appleaccount? Of is het fabrieksinstellingen-nieuw account-laatste update binnenhalen- apps opnieuw downloaden om een goed werkende ipad te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-14, 22:35
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Reservekopie terugzetten op iPad met nieuwe AID zal niet lukken. Waarom verwijder je niet de apps die steeds voor problemen zorgen ? Overigens vind ik je taalgebruik zodanig, dat ik nauwelijks begrijp wat de echte problemen zijn en is een advies lastig.
  #3  
Oud 14-01-14, 22:39
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

ik vermoed dat het niet kunnen updaten van de apps komt door de ouderdom van de iPad 1. De betreffende apps ondersteunen mogelijk de iPad 1 niet (meer).
  #4  
Oud 15-01-14, 05:07
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Veel apps vereisen nu minimaal iOS 6, dus die updates zijn inderdaad niet beschikbaar voor de iPad 1.

Maar naar ik begrijp is het probleem dat de App Store crasht. Voer eerst eens een harde reset uit (klik op vraagteken) en zie of dat het probleem oplost.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 valt uit bij 10 a 20% batterij claeysjens iPhone algemeen 7 21-11-13 22:20
iPhone 4S valt uit bij 40% artcev iPhone algemeen 8 13-11-13 17:46
Wi-Fi valt uit bij filmpjes ADUMAN Wi-Fi 1 08-03-13 14:43
iphone 4 valt uit bij 42% batterij Timkonst iPhone algemeen 12 19-07-12 19:33
Windows: uit greenpoison recovery loop (4.2.1) niet bij te werken naar 4.3.3 Dekkion iTunes 2 23-05-11 23:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.