Outlook.com weigert e-mail te verzenden van iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een account van outlook.com op de iPad gezet. Email ontvangen gaat zonder problemen, maar bij verzenden komt de melding dat: Email versturen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Outlook.com weigert e-mail te verzenden van iPad
Ik heb net een account van outlook.com op de iPad gezet. Email ontvangen gaat zonder problemen, maar bij verzenden komt de melding dat:
Email versturen mislukt De server heeft het bericht geweigerd. Wie heeft voor mij de oplossing? Vast bedankt voor reacties. Ineke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je dat account er op gezet ?
|
|
|||
|
|||
Via Instellingen, email, contacten, agenda's, Nieuwe account, Outlook.com. Eerst geregistreerd bij Outlook.com uiteraard. Alles keurig ingevuld. Ook gevalideerd.
Verzenden doet hij nog steeds niet. Ineke |
|
|||
|
|||
Probeer eens: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 februari 2014 om 18:51 ---------- Als dit geen oplossing is, probeer dan je account handmatig toe te voegen (overige kiezen) volgens dit recept: Incoming (IMAP) Server Server address: imap-mail.outlook.com Port: 993 Encrypted Connection: SSL Outgoing (SMTP) Server Server address: smtp-mail.outlook.com Port: 25 (or 587 if 25 is blocked) Authentication: Yes Encrypted Connection: TLS User name: Your email address Password: Your password Bron. Het probleem komt vaker voor. Laatst gewijzigd door Beech43; 20-02-14 om 19:59. |
|
|||
|
|||
Ja, het heeft gewerkt het laatste idee. Dank je wel voor je hulp.
Ineke |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzenden van e-mail met mijn IPAD gaat niet. | Dapper | iPad algemeen | 8 | 04-07-13 13:03 |
iPad/iPhone mail verzenden via Wi-Fi | Edwin265 | iPad algemeen | 2 | 22-04-12 23:03 |
Provider weigert verzenden van zonnet-emails: is er een omweg mogelijk? | hatreur | Odido (T-Mobile) | 8 | 26-03-12 20:31 |
[iCloud] Problemen met verzenden van mail van Mail | mindchaoz | iCloud | 0 | 14-10-11 14:54 |
verzenden en ontvangen van mail | Senior | iPhone algemeen | 0 | 18-10-10 18:21 |
|
|