Outlook.com weigert e-mail te verzenden van iPad

Outlook.com weigert e-mail te verzenden van iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een account van outlook.com op de iPad gezet. Email ontvangen gaat zonder problemen, maar bij verzenden komt de melding dat: Email versturen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 February 2014, 16:29
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Zilver) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 21 February 2011
Berichten: 99
Standaard Outlook.com weigert e-mail te verzenden van iPad

Ik heb net een account van outlook.com op de iPad gezet. Email ontvangen gaat zonder problemen, maar bij verzenden komt de melding dat:

Email versturen mislukt
De server heeft het bericht geweigerd.


Wie heeft voor mij de oplossing?
Vast bedankt voor reacties.


Ineke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20 February 2014, 17:08
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 26 July 2011
Berichten: 2.564
Standaard

Hoe heb je dat account er op gezet ?
  #3  
Oud 20 February 2014, 17:36
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Zilver) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 21 February 2011
Berichten: 99
Standaard

Via Instellingen, email, contacten, agenda's, Nieuwe account, Outlook.com. Eerst geregistreerd bij Outlook.com uiteraard. Alles keurig ingevuld. Ook gevalideerd.
Verzenden doet hij nog steeds niet.


Ineke
  #4  
Oud 20 February 2014, 19:12
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 26 July 2011
Berichten: 2.564
Standaard

Probeer eens: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 februari 2014 om 18:51 ----------

Als dit geen oplossing is, probeer dan je account handmatig toe te voegen (overige kiezen) volgens dit recept:
Incoming (IMAP) Server

Server address: imap-mail.outlook.com

Port: 993

Encrypted Connection: SSL

Outgoing (SMTP) Server

Server address: smtp-mail.outlook.com

Port: 25 (or 587 if 25 is blocked)

Authentication: Yes

Encrypted Connection: TLS

User name: Your email address

Password: Your password

Bron.

Het probleem komt vaker voor.

Laatst gewijzigd door Beech43; 20 February 2014 om 19:59.
  #5  
Oud 20 February 2014, 23:50
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Zilver) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 21 February 2011
Berichten: 99
Standaard

Ja, het heeft gewerkt het laatste idee. Dank je wel voor je hulp.


Ineke
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verzenden van e-mail met mijn IPAD gaat niet. Dapper iPad algemeen 8 4 July 2013 13:03
iPad/iPhone mail verzenden via Wi-Fi Edwin265 iPad algemeen 2 22 April 2012 23:03
Provider weigert verzenden van zonnet-emails: is er een omweg mogelijk? hatreur T-Mobile 8 26 March 2012 20:31
[iCloud] Problemen met verzenden van mail van Mail mindchaoz iCloud 0 14 October 2011 14:54
verzenden en ontvangen van mail Senior iPhone algemeen 0 18 October 2010 18:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.