Passwords blijven niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Sinds ik iOs 7.0.6 geïnstalleerd heb, onthoudt mijn iPad de passwords van Facebook, Pinterest en zo niet meer. Al vele malen dat vakje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Passwords blijven niet
Beste lezers,
Sinds ik iOs 7.0.6 geïnstalleerd heb, onthoudt mijn iPad de passwords van Facebook, Pinterest en zo niet meer. Al vele malen dat vakje aangeklikt, maar het werkt niet meer. Wie kent de crux? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opnieuw starten misschien?
|
|||
|
|||
Vuurvreter, je bedoelt met die rode blak afsluiten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gedaan, afsluiten en opstarten, maar nog steeds herkent hij de passwords niet.
Facebook (niet de app maar gewoon via internet) valt nu ook regelmatig uit. Het wordt gewoon op een onverwacht moment afgesloten. Wat is er toch aan de hand? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
JAAAAA, ik heb 7.1 er op gezet en alles is weer goed!
Dat was dus echt een bug in 7.0.6 ! Bedankt voor jullie adviezen. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springtomize kleinere icoontjes blijven niet in grid | Zapp5 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-02-13 15:56 |
Imessage knop wilt niet op aan blijven op Iphone | Suzanne010 | iPhone algemeen | 5 | 10-02-13 15:21 |
Passwords voor applicaties werken niet meer | Probleemeigenaar | iPad algemeen | 3 | 10-01-12 15:58 |
iPhone 4 iOS5 hoe verwijder je Wi-Fi passwords? | ctrl8 | iPhone algemeen | 7 | 10-11-11 15:55 |
Mac OS X: Apps downloaden niet, maar blijven staan op wachten. | Cesc | iTunes | 5 | 11-10-10 11:40 |
|
|