gegevens overzetten van iPad naar iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het overzetten van oude gegevens van iPad 2 naar de nieuwe iPad 4 lukt maar steeds niet. Bij gebruikmaking van iTunes en PC krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gegevens overzetten van iPad naar iPad
Het overzetten van oude gegevens van iPad 2 naar de nieuwe iPad 4 lukt maar steeds niet. Bij gebruikmaking van iTunes en PC krijg ik de mededeling "de iPad kan niet worden gesynchroniseerd. De opgegeven bestandsnaam bestaat al.
Ik ben al heel wat uurtjes hiermee bezig maar ook via Google heb ik geen oplossingen kunnen vinden. Kan iemand mij hiermee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maak anders van je oude ipad een reservekopie en zet daarna de reservekopie terug op de nieuwe ipad.
Hierdoor worden wel alle gegevens, apps etc vervangen door de bestanden van de reserve kopie! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna nieuwe ipad een nieuwe naam geven en eventueel nogmaals een reservekopie maken met de nieuwe naam. |
|
|||
|
|||
Heeft je nieuwe iPad wel een gelijke of grotere opslagcapaciteit? Anders kan het lastig worden.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het advies om van de oude iPad een reservekopie te maken en over te zetten op de nieuwe opgevolgd en het probleem is inderdaad opgelost.
Allen hartelijk dank |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens overzetten naar nieuwe ipad | Mandy1985 | iPad algemeen | 2 | 06-11-13 15:33 |
problemen met het overzetten van films naar ipad 1 en ipad 3 | theniels | iPad algemeen | 4 | 10-03-13 19:21 |
Cydia app BTSTACK overzetten van iPad-1 naar iPad-2 | Gryta1 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-06-12 18:26 |
Apps overzetten van Ipad naar Ipad | woutertje6 | iPad Apps | 1 | 21-10-11 21:53 |
|
|