pdf bestand via airdrop opent in verkeerde App discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik hoop dat een van jullie een antwoord heeft op een "probleempje" van mij. Ik krijg af en toe van collega's op t ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
pdf bestand via airdrop opent in verkeerde App
Hallo allemaal,
Ik hoop dat een van jullie een antwoord heeft op een "probleempje" van mij. Ik krijg af en toe van collega's op t werk een Pdf bestand toegestuurd zodat we allemaal hetzelfde bestand kunnen zien tijdens een briefing. Nu krijgt iedereen die bestanden in Ibooks te zien en kunnen geopend worden. Bij mij komt op een of andere manier dat bestand terecht in AVPlayer HD wat ook op mn Ipad staat, en niet in Ibooks. Helaas kan ik vanuit AVplayer helemaal niks met dat bestand. Heeft iemand enig idee hoe dit komt.....en belangrijker hoe ik t op kan lossen? Alvast bedankt.. Groet, Danny. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lang m'n vinger erop houden helpt niet.
T heeft denk ik iets met file associaties te maken. Maar heb geen idee of, en zo ja hoe dat aan te passen is.... Ik krijg dus de tekst in beeld van accepteren of weigeren.... En dat is de enige controle die ik er bij mijn weten over heb. Heb bijv ook een doc. document gehad en die opende wel met Ibooks. Ik heb ook pdf'jes in Ibooks staan die ik via syncen met Itunes erin heb gezet. Maar via Airdrop lukt het me niet....en komen ze in AVPlayer HD te staan.... Gr, Danny |
|
|||
|
|||
En als je een andere reader installeert ?
|
|
|||
|
|||
Onder 'instellingen' vind ik bij enkele Apps de mogelijkheid om te bepalen wat te openen en wat niet. Wellicht bij jou het geval. Kijk ook eens onder instellingen van de App zelf. Ergens moet er iets zijn dat die App beweegt Pdf-bestanden te openen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airdrop verkeerde foto | rkltnk | iPhone algemeen | 4 | 02-09-15 14:07 |
TomTom: Calendar opent verkeerde TT | Tourtoise | iPhone Navigatie | 6 | 22-01-12 22:47 |
Ibooks opent PDF niet | jk89 | iPad algemeen | 3 | 18-09-10 00:56 |
ringtone in verkeerde bestand | minknikki | Ringtones en Wallpapers | 3 | 06-02-10 02:04 |
|
|