Bellen met de IPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik gebruik (zeer tevreden) een IPhone en een IPad. Ider voor andere doeleinden: een excel werkt niet op een IPhone, Appie op IPad is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bellen met de IPad
Dag,
Ik gebruik (zeer tevreden) een IPhone en een IPad. Ider voor andere doeleinden: een excel werkt niet op een IPhone, Appie op IPad is overkill. Ik krijg (helaas) steeds meer sginalen dat de (I)Phone groter zullen worden. Mi is een bijzonder leuk en zinvol alternatief om de IPad geschikt te maken voor bellen met een BT headset. Tot zover .....
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bericht drijft niet over van duidelijkheid.
Mi??? Wat is dat, en waar vind je dat? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha. Wijs maar eens aan dan...
Typ voor de lol eens iPad Mi? Of bluetooth call with ipad 'mi'? https://www.google.nl/search?client=...ls=en&safe=off Er is een MI Smartwatch, die alleen met Android werkt. Zou de topicstarter het daar over hebben? |
|
||||
|
||||
Tjonge, wat een geneuzel: Mi is Mijns Inziens.
Maar laat verder maar, ik heb al weer genoeg gegeten gedronken en gezien. Ga lekker verder met je verschrikkelijke grote kennis van Apple en je eigen ego. Ik gaf alleen een praktisch idee aan, da's moeilijk te begrijpen voor iemand die uitsluitend in technische hoogstandje denkt (of meent te kunnen denken). Bel nou eens je IPad telnr met je IPhone en laat weten hoe het gaat. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bellen met de iPad is een leuk idee over Wi-Fi, buiten de deur vind ik niet om aan te zien op een tablet.
|
|||
|
|||
Bellen met een tablet?
1) Skype 2) FaceTime Je hebt toch al een mobiel voor andere telefoontje |
|
|||
|
|||
Kennelijk "was dit" niet voor iedereen duidelijk, maar ik wist het wel
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit gaat in mijn geval prima |
|
|||
|
|||
Met een FritzBox en de fritzapp. Kan je via de router bellen als vaste telefoon
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zal eens nagaan of ik met mijn Solex kan bellen. Er kan vast wel ergens een headsetje op.
Laatst gewijzigd door Beech43; 20-04-14 om 01:02. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
We spreken elkaar nog. Je begrijpt 't (nog) niet.
|
|
|||
|
|||
Werkt https://itunes.apple.com/gb/app/bt-s...586965407?mt=8 (nog) niet ??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zie OP.
Als dat niet helpt verder liever geen flauwekul meer. Mag dat? Fijns. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 april 2014 om 00:50 ---------- Citaat:
Ik zou graag een BT-headset zien die via mijn IPad (die immers een telnr heeft) kan bellen. De functionaliteit daarvoor is helaas (nog) niet in de IPad begrepen. Dat is dan ook de basis van mijn vraag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
of M.i. is een bijzonder leuk en zinvol... Dan snapt deze "verschrikkelijke grote kennis van Apple en eigen ego" het ook meteen. Citaat:
Mijn iPad heeft een Apple-ID met een e-mail adres. Maar een telefoonnummer??? |
|
|||
|
|||
Bellen met de Ipad is mogelijk geweest, tenminste met een Jailbroken Ipad 1. Op de Iphoneislam repo kon je Phoneitpad installeren op een Ipad 1 3G. De phone app werd dan geinstalleerd en je kon de Ipad 1 gebruiken zoals iedere Iphone.
P |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bellen en smsen met je ipad | pressos | iPad algemeen | 3 | 15-06-11 19:52 |
bellen met ipad 2 | Hans Nuenen | iPad algemeen | 2 | 13-05-11 10:20 |
Bellen met iPad 3G | rjfalcon | iPad algemeen | 18 | 07-12-10 21:34 |
|
|