Geen geluid uit bepaalde apps discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe ipad air en heb mijn reservekopie van mijn 'oude' ipad 3 terug gezet. Nu merk ik dat bepaalde apps geen geluid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen geluid uit bepaalde apps
Ik heb een nieuwe ipad air en heb mijn reservekopie van mijn 'oude' ipad 3 terug gezet. Nu merk ik dat bepaalde apps geen geluid geven, terwijl de ipad niet op mute staat. Ik merk het bij MC5 en diverse kinderapps.
Iemand een idee hoe het op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zijn de apps geupdated ? Kijk in iTunes 12 op je Mac bij Apps in de bovenbalk. Wellicht staat daar bij verschillende apps "Werk bij". Doe dat (rechter muisknop) en zet ze daar vandaan weer op je iPad.
|
|
||||
|
||||
Alles is up to date.... Merk ook dat de sluiter van de camera app geen geluid geeft.
|
|
|||
|
|||
Wat is de funktie van de zijschakelaar ?
|
|
||||
|
||||
Heb inmiddels een clean install gedaan. Alles opgelost. Dankzij iCloud verlies je geen data.
|
|
||||
|
||||
En het is weer terug...is dit een ioS8 bug? Sommige games geen geluid en ook de camera sluiter geeft geen geluid.
EDIT, laat maar weer....de ipad air 2 heeft geen mute knop meer. Blijkbaar heeft mijn zoon de sfotwarematige mute knop gebruikt. Die stond in ieder geval geactiveerd. Wel vreemd dat die dan masr bij bepaalde apps werkt. Laatst gewijzigd door jap74; 07-11-14 om 22:50. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Bepaalde apps geen internet geven. | KraaijFR | iPhone algemeen | 3 | 25-03-13 11:54 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
Geen goede internetverbinding, bepaalde apps werken niet. | Aardjan | iPhone algemeen | 0 | 22-08-11 23:03 |
geen geluid uit oorspeaker | mitchel | Unlock [archief] | 16 | 16-05-08 14:57 |
|
|