Eindeloos dat draaiende radertje... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Linksboven, naast het Wi-Fi symbool, staat sinds kort weer eindeloos een radertje te draaien. Op m'n iPhone was dat ook een keer het geval, waarna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eindeloos dat draaiende radertje...
Linksboven, naast het Wi-Fi symbool, staat sinds kort weer eindeloos een radertje te draaien. Op m'n iPhone was dat ook een keer het geval, waarna de suggestie door timosha, een harde reset, de oplossing was. Dat zal ik nu ook gaan doen, maar wat is de iPad dan eigenlijk aan het doen? Wat veroorzaakt dit?
Terwijl ik dit zit te typen, ben ik al 3% kwijt van de accu. De iPad lijkt dus toch ergens mee bezig. Waarmee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Pfff, dat kan van alles zijn. Het symbool geeft aan dat de iPad data ophaalt/synchroniseert. Maar welke app dat doet ???? (kan ook een update zijn van de iOS, of van de updates van enkele apps).
Leg em is een uurtje aan de lader (in de buurt van de Wi-Fi router, goede verbinding) en kijk eens of hij een half uurtje en een uurtje later nog aan het draaien is. |
|
||||
|
||||
Kijk eens kritisch naar de lijst met apps die op de achtergrond mogen draaien.
Werken je mail accounts (Exchange, wellicht?) naar behoren? |
|
||||
|
||||
Gewoon een hard reset uitvoeren en dan is het weg ;-)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je misschien een Yahoo email account ? Er zijn regelmatig problemen met hun servers en dan blijft je Mail maar proberen om berichten binnen te halen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Draaiende panorama foto op achtergrond | Gerard073 | iPhone algemeen | 8 | 28-01-14 12:34 |
iPad: Herstellen blijft hangen(draaiende cirkel) | Bullit NL | Jailbreak | 2 | 13-04-12 16:40 |
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? | iPown | Overige providers Nederland | 7 | 09-01-10 02:42 |
app tegen draaiende accelometer | c0mpaq | Archief | 5 | 06-12-09 12:00 |
Draaiende apps op de achtergrond | ChristWest | Jailbreak apps en thema's | 10 | 26-09-08 22:52 |
|
|