Probleem met wachtwoord bij Apple-ID.

Probleem met wachtwoord bij Apple-ID. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw heeft ineens een probleem met het wachtwoord bij haar Apple ID. Haar Apple ID is haar mailadres bij de provider XMSNET. Ze gebruikt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 November 2014, 22:35
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 23 November 2014
Berichten: 10
Standaard Probleem met wachtwoord bij Apple-ID.

Mijn vrouw heeft ineens een probleem met het wachtwoord bij haar Apple ID.
Haar Apple ID is haar mailadres bij de provider XMSNET.
Ze gebruikt het wachtwoord dat ze absoluut altijd al gebruikte maar dat werd ineens afgekeurd. We hebben al van alles geprobeerd, als laatste hebben we geprobeerd om haar een wachtwoord-reset te laten versturen. Waar die reset binnenkomt mag Joost weten, maar niet op haar mailadres bij XMSNET. Toen hebben we geprobeerd het te laten mailen naar haar mailadres @gmail.com. Wat er dan gebeurt: er wordt door Apple een nieuwe Apple ID aangemaakt op de gegevens van haar mailadres bij Gmail. Daar hebben we natuurlijk niks aan, want haar iPad is gekoppeld aan haar XMSNET-mailadres als Apple-ID.
Wie heeft de verlossende tip voor mij om het probleem van mijn vrouw op te lossen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23 November 2014, 22:39
Wally's schermafbeelding
» iPhone 5s 64GB (Goud) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 1 September 2008
Locatie: Tessenderlo Belgi
Berichten: 1.891
Send a message via twitter to Wally
Standaard

Wat bedoel je precies met 'afgekeurd'..?

Een paswoord is lettergevoelig...(shiftlock ? Numlock aan ?)

Een accountnaam daarentegen niet...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #3  
Oud 23 November 2014, 22:43
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 23 November 2014
Berichten: 10
Standaard

De exacte melding luidt"Uw Apple ID of wachtwoord is niet juist".
Zij en ik letten echt goed op shiftlock en numlock, dat is het probleem echt niet.
  #4  
Oud 23 November 2014, 22:45
Wally's schermafbeelding
» iPhone 5s 64GB (Goud) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 1 September 2008
Locatie: Tessenderlo Belgi
Berichten: 1.891
Send a message via twitter to Wally
Standaard

Probeer eens via deze link...

https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid
  #5  
Oud 23 November 2014, 22:48
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 23 November 2014
Berichten: 10
Standaard

Dat hebben we al meerdere malen geprobeerd, maar ik ga het absoluut bij deze nog een keer doen. Wordt ongetwijfeld vervolgd, haha. Bedankt overigens voor je snelle reacties!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2014 om 22:55 ----------

Hallo Wally, waar ik bang voor was: er komt echt geen mail binnen bij XMSNET. Als ik de controlevraag probeer (haar geboortedatum) dan wordt dat eveneens afgekeurd. En we weten haar geboortedatum echt wel uit ons hoofd, haha.
  #6  
Oud 23 November 2014, 23:08
Wally's schermafbeelding
» iPhone 5s 64GB (Goud) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 1 September 2008
Locatie: Tessenderlo Belgi
Berichten: 1.891
Send a message via twitter to Wally
Standaard

De mail zal toch niet in haar spamfolder zitten..?

Ga eens on-line kijken op haar account...
  #7  
Oud 23 November 2014, 23:22
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 23 November 2014
Berichten: 10
Standaard

Ik heb via webmail haar account bekeken. Er is berhaupt geen spam-map.
Kennelijk kennen ze die bij XMSNET niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2014 om 23:25 ----------

Kan ik ergens zien welk mailadres Apple gebruikt om de wachtwoordreset naar toe te sturen?
  #8  
Oud 23 November 2014, 23:40
Wally's schermafbeelding
» iPhone 5s 64GB (Goud) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 1 September 2008
Locatie: Tessenderlo Belgi
Berichten: 1.891
Send a message via twitter to Wally
Standaard

Da's het mailadres wat je in de balk ingeeft...

This is weird...

Het enige wat je nog kan doen is Apple support bellen morgen...

Je verhaal doen en zien wat ze kunnen doen...

Ik neem aan dat je de nodige bewijzen...aankoop...mails van Apple naar het bewuste account kan voorleggen...

In Nederland is dit 0800 0201581

Suc6 d'r mee en koppel terug aub...
  #9  
Oud 23 November 2014, 23:48
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 23 November 2014
Berichten: 10
Standaard

Okay, dank je wel voor het meedenken. We gaan morgen inderdaad naar Apple Support bellen. En weird is het zeker........
  #10  
Oud 24 November 2014, 00:08
Wally's schermafbeelding
» iPhone 5s 64GB (Goud) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 1 September 2008
Locatie: Tessenderlo Belgi
Berichten: 1.891
Send a message via twitter to Wally
Standaard

Ik neem aan dat je geen secundair email adres voor die id gebruikt...

De mail kan ook daar inzitten natuurlijk...
  #11  
Oud 24 November 2014, 22:53
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 23 November 2014
Berichten: 10
Standaard

Hallo Wally, vandaag conform jouw advies gebeld met Apple Support. Daar werd ik perfect geholpen en het probleem is helemaal opgelost. Nog steeds onduidelijk hoe het ontstaan is, maar de reparatie is gebeurd aan de hand van het Apple ID dat buiten onze wil om werd aangemaakt toen we de wachtwoordreset lieten sturen naar het gmail-adres van mijn vrouw. Het was mijn eerste ervaring met Apple Support maar ik moet zeggen: niets dan lof voor die desk! En jij uiteraard nog super bedankt voor je adviezen en voor je meedenken!
  #12  
Oud 25 November 2014, 05:34
Wally's schermafbeelding
» iPhone 5s 64GB (Goud) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 1 September 2008
Locatie: Tessenderlo Belgi
Berichten: 1.891
Send a message via twitter to Wally
Standaard

Mooi te horen dat alles in orde is gekomen...

Waar een forum al goed voor is...
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple ID wachtwoord nodig bij updates op iPhone? (niet op iPad) XIII iPhone algemeen 18 4 May 2013 23:10
Probleem opnieuw instellen wachtwoord apple ID samuel6666 iPhone algemeen 0 2 October 2012 22:16
iPhone email probleem met wachtwoord IanB iPhone algemeen 1 18 January 2011 17:15
wachtwoord incorrect bij verbinden met ssh vanrumst iPhone algemeen 10 9 March 2009 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.