I phone 5c geen belsignaal discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Mijn belsignaal werkt niet meer.... Hij trilt nog wel. Ik heb al een harde reset gedaan ( homebutton plus powerknop). En instellingen gereset. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I phone 5c geen belsignaal
Beste forummers,
Mijn belsignaal werkt niet meer.... Hij trilt nog wel. Ik heb al een harde reset gedaan ( homebutton plus powerknop). En instellingen gereset. Met oortjes hoor Ik wel het belsignaal. Wie weet waar het aan kan liggen? Alvast bedankt, T65 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je wel geluid bij muziek en dergelijke
|
|
|||
|
|||
Ja,dan wel....
|
|
|||
|
|||
iPhone 5c belsignaal werkt niet
Heb je toets aan de linker zijkant ( 1e van boven) wel goed staan, deze toets kan je naar voren/achter schuiven, je zet daar het belsignaal mee uit.
|
|
|||
|
|||
Als je een travelprinces was geweest,had je een zoen gekregen.
Hij doet het weer!!!! Ik verwacht natuurlijk totaal niet dat er boven de geluidsknoppen aan de zijkant nog een derde minuscuul klein knopje zit. Ik had zo'n hoesje van de kerstman gehad en met het er op/af doen was die verschoven. Medewerker in de Applestore wist het dus ook niet,jammer.... Maar ik ben allang blij. Hartelijk dank voor je reactie!!!!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen belsignaal/trillen bij geblokkeerde nummers | Sjierk | iPhone algemeen | 4 | 20-08-13 18:32 |
Belsignaal doet het niet ik hoor geen geluid bij het afspelen van muziek, youtube | itallaa | iPhone algemeen | 4 | 11-11-12 01:28 |
3GS geen belsignaal | christiaanzwll | iPhone algemeen | 3 | 31-10-12 11:48 |
i-phone 4s geen netwerk (geen service) vanuit Frankrijk | elkevangyseghem | iPhone algemeen | 4 | 23-07-12 01:16 |
geen i-phone accessoire | bart geldermalsen | iPhone algemeen | 2 | 21-07-09 21:37 |
|
|