iPad 3 loopt vast bij verwijderen apps discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een app of snelkoppelingen wil verwijderen door op het kruisje te drukken loopt mijn iPad telkens vast. Na het herstarten werkt de iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 loopt vast bij verwijderen apps
Als ik een app of snelkoppelingen wil verwijderen door op het kruisje te drukken loopt mijn iPad telkens vast. Na het herstarten werkt de iPad weer. Ik heb de ipad ook al eens helemaal gereset en leeggemaakt. Na het herstel kan ik wel apps verwijderen met het kruisje, maar nu loopt ie telkens vast. Ik heb de laatste iOS 8.2 er op staan.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry typefoutje...iOS 8.1.2 staat er op. Ik heb alle instellingen hersteld en nu lukt het weer wel.vreemd dat dat vastlopende iedere keer weer terugkomt
|
|
|||
|
|||
Apps verwijderen door erop te drukken en dan op het kruisje : de ipad loopt vast. Een paar icoontjes gaan raar bewegen en alles loopt vast. Na uitdoen en opstarten, kan ik weer op de apps, maar verwijderen , Hoofddorp maar. Alles loopt vast.
|
|
|||
|
|||
Al een hard reset geprobeerd?
|
|||
|
|||
Ipad loopt vast bij verwijderen ipad
Een paar harde resets geprobeerd, lukte niet. Vanochtend ipad aan en nog eens een app proberen te verwijderen en HET LUKTE.. Maar waarom ??????.::
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
It's a bugs life
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
It's a bug's life:
http://aimg.disneystore.com/content/...e_20120926.jpg Oftewel: wanneer is het weer mogelijk linksverwijzingen te plaatsen ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes loopt steeds vast bij stap 6 synchronisatie iPad | NicoleN | iTunes | 12 | 25-06-12 20:24 |
iPhone: iPhone loopt vast bij verwijderen apps | Mik075 | Jailbreak | 1 | 29-03-12 17:47 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
Windows: tabblad Progamma's loopt vast bij Ipad sync | psvu2 | iTunes | 0 | 16-05-10 01:33 |
Windows: Itunes loopt vast bij afsluiten | bassliner | iTunes | 22 | 22-03-09 16:01 |
|
|