niet (volledig) opladen ipad air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort hebben zowel de ipad air van mijn vrouw als mijn eigen ipad air de vreemde gewoonte op een willekeurig moment te stoppen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
niet (volledig) opladen ipad air
Sinds kort hebben zowel de ipad air van mijn vrouw als mijn eigen ipad air de vreemde gewoonte op een willekeurig moment te stoppen met laden. Haal ik het snoertje er dan uit en leg ik de ipads daarna opnieuw aan de stroom dan gaat hij verder met laden. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Uiteindelijk gaan ze wel door naar de 100%.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je de originele Apple laders? Heb je dat probleem met beide originele laders?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja we gebruiken de originele opladers van Apple en hebben het met beide apparaten/opladers. Ook als we de laders wisselen gaat het euvel niet over. |
|
||||
|
||||
Misschien een "fout" stopcontact?
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie maar een "fout" stopcontact? Hij onderbreekt het opladen en gaat weer verder als hij opnieuw aan de lader (op hetzelfde stopcontact) wordt aangesloten! Heel maf allemaal. Ik kan het dus ook niet reconstrueren. Trouwens ze worden beide op verschillende stopcontacten geladen.
|
|
|||
|
|||
Een heel klein beetje contactspray op het stekkertje, dan een paar goed in de entree porren. Hopelijk is dan het vuil en de corrosie verdwenen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad air laad niet volledig op | Sunnyjay | iPad algemeen | 6 | 15-10-14 20:37 |
Tijd sinds volledig opladen kapot | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 05-07-13 02:14 |
Batterij volledig opladen | CharlieCharlo | iPhone algemeen | 1 | 04-04-11 13:11 |
|
|