Gegevens Apple ID kwijt discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem: wachtwoord vergeten en gebruikersnaam (e-mailadres) vervallen door wisseling provider. Hoe krijg ik nu een nieuw wachtwoord en kan ik een nieuw e-mailadres aanmaken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gegevens Apple ID kwijt
Probleem: wachtwoord vergeten en gebruikersnaam (e-mailadres) vervallen door wisseling provider.
Hoe krijg ik nu een nieuw wachtwoord en kan ik een nieuw e-mailadres aanmaken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik kan dus gewoon een 2e ID aanmaken en daarmee verder gaan?
|
|
|||
|
|||
Nee, dan ben je al je aankopen kwijt. Klik op "Stel wachtwoord opnieuw in".
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het probleem is dat de inlognaam van mijn Apple ID een e-mailadres is dat niet meer bestaat... (van internetprovider veranderd) Dus ik kom daar niet door. Groet, Druppie |
|
|||
|
|||
Even op het forum zoeken (zoekterm wachtwoord kwijt).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft iemand ervaring met telefonische help van Apple? |
|
|||
|
|||
iLex Rat - Restore iPhone and Remove All Cydia Tweaks
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 februari 2015 om 13:07 ---------- beperkingscode vergeten mobiel terminal en ilex rat via cydia installeren iLex Rat - Restore iPhone and Remove All Cydia Tweaks |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moest op https://appleid.apple.com inloggen met dat oude email-adres. Was zelf verbaasd te zien dat dat lukte want ik dacht dat ik dan ook dat oude wachtwoord (wat ik dus NIET meer wist!) zou moeten invullen, maar dat hoefde niet. Toen kon ik op mijn iphone eindelijk die 'oude' Apple ID wissen, deleten! Toen weer op de imac mijn juiste Apple ID invullen, mail verifiëren, en ook op mijn iphone inloggen. Pfffff, het is een trucje, je moet het gewoon even weten..." |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de zoektip, maar wat Leon10 deed lukt mij niet. Heb al meerdere pogingen gedaan, maar kan echt niet inloggen zonder wachtwoord. Zou graag van iemand advies willen hebben hoe ik hier door kom. |
|
|||
|
|||
Ik zou die Leon10 een persoonlijk bericht sturen met de vraag hoe hij/zij zonder wachtwoord verder kon komen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders moet ik maar bij Apple in de telefoon gaan klimmen. Heeft iemand misschien ervaring met de telefonische helpdesk van Apple? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja, zoiets weet je ook van te voren nietwaar? Gewoon eens proberen met evt een een stap voor stap uitleg briefje wat er aan de hand is. Als ik de vragen hier op het forum wel eens lees dan kan ik me heel goed voorstellen dat niemand er iets van begrijpt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Al mijn gegevens kwijt! | Marrabpro | iPhone algemeen | 14 | 02-02-12 01:07 |
Gegevens kwijt :( | tarikhan | iPhone algemeen | 2 | 24-05-11 10:31 |
contact gegevens kwijt | marlly | iPhone algemeen | 4 | 22-07-10 15:55 |
Gegevens kwijt bij Cydia?? | Timbaland | Archief | 9 | 14-09-09 20:38 |
Gegevens kwijt | pp-nl | iPhone algemeen | 3 | 17-08-09 19:47 |
|
|