van WmabestAND naar Ipod MP3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een heleboel bestanden geript van mijn cdées Het zijn wma files windoows mediaplayer bestanden de IPod heeft Itumnes nodig mp3 bestanden Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van WmabestAND naar Ipod MP3
Ik heb een heleboel bestanden geript van mijn cdées
Het zijn wma files windoows mediaplayer bestanden de IPod heeft Itumnes nodig mp3 bestanden Ik heb gezocht naar converters van WMA naar MP3 Dits is gelukt maat toch weigert Otools het bestand te importeren vanwege iets van uncertain ... en dan is de melding weer weg en het mp3 bestand is niet geimporteerd. Zo heb ik allerlei sax bestanden op mp3 formaat Die worden ook niet geimporteerd naar mijn Ipod Waardoor ik dus aan de computer vastgeketend zit als ik ergens wil oefenen Zeer waarschijnlijk doe ik iets verkeerd of heb een verkeerde aanname dat het gemakkelijk zou zijn. de software converteerd wma naar mp3 bestand of andersom . Wie kan mij enige wijsheid hieromtrent verschaffen. Als het niet duidelijk is vraag me meer maar ik weet nu niet precies wat ik moet aangeven Ik dacht van WMA naar MP3 is te doen maar toch niet! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je de exacte foutmelding hier posten?
|
|||
|
|||
Na aanklikken Import in Itools
selecteer ik een file met extensie .mp3 en dan komt dit verhaal: Unable to ascertain the compatibility of i tunes Please check out i.... Unable to ascertain the compatibility of i tunes Please check out i.... achter de i staan puntjes maar daar kan ik niets meer bij maken die staan zo in het scherm als melding. |
|
|||
|
|||
iTunes kan die conversie ook zelf uitvoeren. Eerst alles naar iTunes kopiëren en dan aanvinken dat alles moet worden geconverteerd.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
op mijn compter heb ik Itools
hoe kan ik dan de itunes op mijn ipos aanpassen? Vroeger was ik wel een beetje bekend met de gang van zaken , maar nu lukt het me allemaal niet meer. Ik wil graag genieten van mijn muziek op LP en tape maar het gaat niet zonder kleerscheuren blijkbaar. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2015 om 14:35 ---------- In ieder gval heb ik nu iyunes op mijn computer geinstalleerd. Het mp3 bestand dat ik geconverteerd laat zich echter nog steeds niet importeren zelfde zin komt nog steeds op het scherm Unable to ascertain the compatibility of i tunes Please check out i.... Hoe kun je dan de versie compatibel maken De nieuwste Itool/ en de nieuwste itunes?? misschien maar eens op windows vista proberen? |
|
||||
|
||||
Als je iTools nu eens laat voor wat het is en iTunes gebruikt zoals de meeste gebruikers?
|
|
|||
|
|||
Waarom kijk je niet op de website van iTools ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: mp3 overzetten van iphone of ipod naar pc | steiner | iTunes | 0 | 08-08-11 14:32 |
Windows: Mp3's kopiëren van pc naar iphone via Wi-Fi | Sv3nne | Desktop-applicaties | 2 | 07-11-10 14:11 |
Op iPhone gedownloade mp3 (Safari) exporteren naar iPod app | smakkie | Jailbreak apps en thema's | 8 | 13-10-10 11:55 |
mp3's importeren van iphone naar comp | desmo1000 | Archief | 1 | 21-04-08 18:41 |
|
|