Geen foto's, wel geheugen verbruik discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Als ik al mijn foto's verwijder van mijn iPad dan geeft hij wel aan bij de heugen instellingen dan er zoveel mb aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen foto's, wel geheugen verbruik
Beste forumleden,
Als ik al mijn foto's verwijder van mijn iPad dan geeft hij wel aan bij de heugen instellingen dan er zoveel mb aan foto's op staan. Bij mijn fotobibliotheek en mijn Fotostream vreet hij geheugen. Maar daar staat niks in. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De Foto-app bevat 3 onderdelen: Foto's, Gedeeld, Albums. In Albums heb je een album "Onlangs verwijderd", maar ook "Alle foto's" en "Video's. Wellicht heb je zelf ook nog albums gemaakt.
Wat betekent bij jou "vreet geheugen" ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel fotostream geen Iphoto foto's | stony667 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 13-01-13 12:39 |
Zien jullie (wel) het verbruik per App in DataMan Pro? | XIII | iPad Apps | 0 | 27-05-12 21:38 |
Geen inzicht in verbruik | jam88 | Odido (T-Mobile) | 0 | 07-11-11 11:12 |
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. | ivfla | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 18:09 |
Foto: Geen foto's in photo library, wel gemaakt | Hosley | Muziek, foto & video | 5 | 04-07-08 16:20 |
|
|