agenda's outlook en ipad syncen met icloud werkt niet goed discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb dit gisteren ingesteld; één afspraak in de Outlook-agenda (zowel Outlook 2007 als Outlook.com) verscheen normaal in de ipad-agenda; andere afspraken niet??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda's outlook en ipad syncen met icloud werkt niet goed
Heb dit gisteren ingesteld; één afspraak in de Outlook-agenda (zowel Outlook 2007 als Outlook.com) verscheen normaal in de ipad-agenda; andere afspraken niet??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien is het handig om even iets meer te vertellen/informatie te geven. Om deze tijd slapen de meeste kristallen bollen met oplossingen nog.
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen Blazez,
Wat bedoel je?? Heb icloud control panel geïnstalleerd; één afspraak gezet in de Agenda van mijn Outlook 2007, dat ik overigens nooit gebruik; die verscheen na een tijdje in mijn ipad-agenda; vervolgens meerdere vergelijkbare afspraken in O2007 gezet; die worden niet gesynched?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
outlook agenda werkt niet goed samen met iphone | ricooo1997 | Desktop-applicaties | 6 | 22-07-13 09:58 |
outlook agenda werkt niet goed samen met icloud | ricooo1997 | iCloud | 0 | 24-04-13 20:58 |
windows outlook agenda automatisch syncen met Ipad | VjT | iPad algemeen | 21 | 09-04-12 09:39 |
agenda syncen met outlook gaat niet meer | Nieky | iTunes | 2 | 09-01-11 00:41 |
synchronisatie met Outlook werkt niet goed | IneM | iPhone algemeen | 1 | 01-11-10 17:12 |
|
|