PDF in mail werkt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Op mijn iPad air 2 kan ik geen pdf bijlagen in de mail openen. Wanneer ik erop tik krijg ik een zwart scherm. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PDF in mail werkt niet
Hallo allen,
Op mijn iPad air 2 kan ik geen pdf bijlagen in de mail openen. Wanneer ik erop tik krijg ik een zwart scherm. Op mijn iPhone is dezelfde pdf bijlage gewoon te openen. Iemand een idee hoe dit kan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En als je een tijdje je vinger op de pdf houdt (btw is de pdf geopend ?) ?
En als je jezelf een pdf-je stuurt (nieuwe mail, vinger op open plek in het berichtenveld houden tot pop-up verschijn, kies bijlage).
|
|||
|
|||
Graag een antwoord ik heb precies het zelfde, pdf openen vanuit de mail op de ipad en iphone 6 zwart scherm. Heel vervelend iemand de oplossing?
|
|
|||
|
|||
En als je die .PDF in iBooks zet en probeert te openen ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik uitsluitend iCloud Mail op verschillende iDevices en kan je verzekeren dat ik wel PDF documenten direct uit de standaard Mail app kan openen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pdf openen vanuit mail niet automatisch downloaden | Richardrook90 | iPad algemeen | 9 | 02-04-15 17:41 |
PDF direct lezen in de mail. | KvdS | iPhone Apps | 0 | 10-03-14 00:09 |
PDF's synchroniseren werkt niet goed | Blacktree | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 10:42 |
Mail app iPad1 & Hotmail/Live mail werkt niet meer | Guest-20200523230332 | iPad algemeen | 2 | 07-12-11 08:32 |
IOS 5: PDF bestanden werken niet meer in de mail | vuurvreter | iPhone algemeen | 1 | 16-10-11 13:39 |
|
|