Teruggezette reservekopie niet compleet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag een reservekopie teruggezet op mijn ipad. Dat ging allemaal voorspoedig, maar hij heeft een aantal apps niet teruggezet. Dat waren o.a. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Teruggezette reservekopie niet compleet
Hallo,
Ik heb vandaag een reservekopie teruggezet op mijn ipad. Dat ging allemaal voorspoedig, maar hij heeft een aantal apps niet teruggezet. Dat waren o.a. Word, Youtube, Buienrader en voor mij wel erg jammer ook de app Video d/l niet. In de laatste had ik een 10-tal videos staan, ooit gedownload van youtube en opgeslagen op de ipad. Waar ligt dat aan dat sommige apps en hun opgeslagen inhoud gewoon niet worden teruggezet? Vast dank voor de reacties. Ineke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor je reactie.
Dat kan dan alleen al je ook een computer hebt volgens mij. Degene die ik help op dit moment heeft alleen een ipad. Dus hoe zit het dan? |
|
||||
|
||||
Staan die apps niet gewoon bij zijn "aankopen'?
|
|
|||
|
|||
Ja wel, maar dat is het probleem ook niet. De apps die niet terugkwamen konden we gewoon weer downloaden vanuit de app store, maar de gegevens die er in stonden dus niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Teruggezette reservekopie op iPhone 4 - geen facetime | Karel2 | iPhone algemeen | 0 | 19-11-12 23:58 |
Ondertiteling niet compleet - Handbrake | Lizard78 | iPad algemeen | 4 | 28-12-11 21:04 |
restore niet mogelijk, start niet compleet op | hansinderen | iPhone algemeen | 4 | 26-03-10 16:44 |
Windows: Audiobook niet compleet... | LostinForks | iTunes | 4 | 01-03-10 13:09 |
|
|