Herhaaldelijk wachtwoord ingeven bij gezinsdelen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb voor mijn dochter (5) een eigen Apple id aangemaakt via gezinsdelen. Nu moet ze mij toestemming vragen bij aankopen. Voor zover werking duidelijk. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herhaaldelijk wachtwoord ingeven bij gezinsdelen
Ik heb voor mijn dochter (5) een eigen Apple id aangemaakt via gezinsdelen. Nu moet ze mij toestemming vragen bij aankopen. Voor zover werking duidelijk. Maar voordat ze de 'vraag' kan doen heeft de ipad al 2x naar haar wachtwoord gevraagd en nadat ik het akkoord heb gegeven komt de ipad prompt weer met de pop-up om het wachtwoord bij haar Apple id in te vullen. Erg omslachtig en lijkt me niet de bedoeling. Iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand hier iets over te melden? Of herkend het probleem?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes account en gezinsdelen | solange | iPhone algemeen | 6 | 01-04-16 17:44 |
Ipad Recovery - hangt vast bij pincode ingeven | gekkedave | iPad algemeen | 6 | 08-08-14 14:48 |
Toegangscode ingeven bij uitzetten | JanJJJ | iPhone algemeen | 3 | 27-12-13 13:09 |
Kan wachtwoord wi-fi niet ingeven op Ipad 2 | kevinroosen | Wi-Fi | 4 | 15-11-12 19:22 |
moet elke dag wachtwoord opnieuw ingeven bij mijn netwerk | mikeh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 19-11-11 16:35 |
|
|