Facetime vanaf onbekend nummer: anoniem? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik een facetimeoproep op mijn ipad binnen krijg van een nummer/ID dat niet in mijn contacten staat, dan is toch normaliter het nummer/id ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facetime vanaf onbekend nummer: anoniem?
Hallo,
Als ik een facetimeoproep op mijn ipad binnen krijg van een nummer/ID dat niet in mijn contacten staat, dan is toch normaliter het nummer/id van diegene zichtbaar? Ik heb namelijk een gemist facetimeoproep, maar er staat Unknown: . Ik dacht dat anonieme facetime niet mogelijk was. Ook onder gemiste oproepen staat unknown. Hoe kan ik alsnog dit nummer/id achterhalen? Of maak ik ergens een denkfout? Alvast bedankt voor jullie info. Groet, Ronald |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is dat geen telefoon oproep op een iPhone die ook doorgezet werd naar de iPad?
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik niet zo ingesteld. En dit is toch een facetime-icon?
|
|
|||
|
|||
Als telefoon oproepen doorgezet worden naar een iPad of Mac verschijnen die in Facetime. Logisch want een iPad en Mac hebben geen telefoonfunctie.
Kijk eens op de iPhone in Settings -> Phone -> Calls on Other Devices -> Allow Calls on Other Devices |
|
|||
|
|||
Zie net dat ik hier nooit op gereageerd heb. Excuses.
Het bleek inderdaad toch een geforwarde call te zijn. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Anoniem Onbekend | wesseljan | iPhone algemeen | 6 | 19-02-15 20:29 |
Onbekend nummer facetime instellingen | rkltnk | iPhone algemeen | 5 | 31-08-13 10:58 |
Nummer onbekend | jeutie | Proximus | 8 | 16-02-12 23:14 |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
Onbekend nummer | DertKesh | Archief | 1 | 12-02-08 17:54 |
|
|