Wi-Fi raadsel discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een kennis van mij, die ik help met een iPad Air 2, heeft Wi-Fi thuis en een Wi-Fi printer. Elke keer dat hij iets heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi raadsel
Een kennis van mij, die ik help met een iPad Air 2, heeft Wi-Fi thuis en een Wi-Fi printer.
Elke keer dat hij iets heeft geprint, moet hij opnieuw Wi-Fi aantikken in Instellingen om weer verbinding te maken met internet. Is dat niet raar? Ik heb dat zelf niet kunnen zien, want ik was niet bij hem thuis. Hij vertelde het zo. Enig idee om dit zo in te stellen dat hij niet steeds op Wi-Fi in Instellingen hoeft te tikken? Vast bedankt voor eventuele reacties. Ineke de Groot |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor je snelle reactie.
Als ik bij hem thuis ben, zal ik dat trachten in te stellen. Met vriendelijke groet, Ineke de Groot |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En, ben je al bij hem thuis geweest ?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie kraakt dit raadsel? Internet werkt wel maar ook niet | brouwer2403 | iPhone algemeen | 5 | 12-12-12 21:04 |
Een raadsel: witte scherm, onvolledig herstel jailbreak diverse foutcodes. | Arm1 | Jailbreak | 9 | 27-09-11 22:54 |
Iphone 3gs valt uit een raadsel!!! | rachid_sealiti | iPhone algemeen | 0 | 17-01-11 19:46 |
Iphone raadsel | tripje | iPhone algemeen | 19 | 10-11-10 00:04 |
Raadsel | Tjedemich | Chat en geruchten | 9 | 16-03-08 12:27 |
|
|