Geluid via oordopjes maar aan 1 ka,t optimaal ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hebsinds september iPad pro 9,7 inch. Tijdens mijn vakantie stelde ik vast dat er maar langs ene kant de normale geluidssterkte van mijn oordopje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid via oordopjes maar aan 1 ka,t optimaal ?
Ik hebsinds september iPad pro 9,7 inch. Tijdens mijn vakantie stelde ik vast dat er maar langs ene kant de normale geluidssterkte van mijn oordopje uit kwam. Als ik het geluid volledig openzet dan heb ik de helft aan de andere kant. Heb andere oordopjes gebruikt maar steeds hetzelfde. Want als ik oordopjes op mijn iPhone insteekt heb ik langs 2 kanten normale geluidssterkte. Uiteindelijk probleem uitgelegd aan support van Apple. iPad terug opgestuurd en ze hebben mij een nieuwe opgestuurd. Maar daar is hetzelfde probleem.
Heeft iemand dit probleem ook? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, geen last van. Eigenaardige klacht!
Zit er niets in de weg? Folie, hoesje? Zou kunnen dat de plug er onvoldoende diep ingaat. Probeer eens andere oordopjes.
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan! Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 31-10-16 om 18:25. |
|
|||
|
|||
Hoi nee plug gaat er diep genoeg in !
Is er ergens een instelling dat je de balans kan regelen ? Links en rechts? Vermits het nu nog veeemder wordt! Heb net oortjes geprobeerd via BT en daar hetzelfde probleem. |
|
|||
|
|||
Balansinstelling vind je onder Instellingen -Algemeen -Toegankelijkheid.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alleen geluid via oordopjes | anske12345 | iPhone Apps | 2 | 01-08-16 15:25 |
Alleen geluid via oordopjes. | Hermadrid | iPhone algemeen | 5 | 14-12-13 22:40 |
Speaker kapot / Maar aan een kant geluid | RivaDemey | iPhone algemeen | 15 | 15-01-11 00:54 |
geluid defect oordopjes | carloow | iPhone algemeen | 2 | 21-09-10 17:39 |
iPhone geeft maar geluid aan een boxje? | XanderSnelder | Archief | 2 | 17-03-10 20:31 |
|
|