Kan geen foto's op iPad air verwijderen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPad staan foto's die ik wil verwijderen. Eerst ga ik selecteren en dan op de prullenbak klikken maar deze werkt niet. Wil ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen foto's op iPad air verwijderen
Op mijn iPad staan foto's die ik wil verwijderen. Eerst ga ik selecteren en dan op de prullenbak klikken maar deze werkt niet.
Wil ook graag foto's samen voegen, nu staat overal wat maar wil deze graag ook in 1 album samen voegen. ( heb allemaal diverse albums op de iPad) Wie weet wat ik kan doen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De iPad 1 heeft geen camera, dus de foto's zijn er via iTunes op gekomen, neem ik aan. Dan moet je ze ook via iTunes weer verwijderen.
|
|||
|
|||
fotos niet verwijderen
via iTunes heb ik alle fotos verwijderd op mijn iPad en daarna weer terug gezet.
Alle fotos staan nu dubbel op de iPad terwijl ze op de computer niet dubbel staan.ik krijg het niet voor elkaar om de dubbele fotos vande iPad te verwijderen. wat ik ook niet kan verwijderen zijn live photos die in een aparte map staan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen machtiging om foto's te verwijderen via pc | shiskin | iPhone algemeen | 3 | 05-02-16 17:09 |
Ik kan geen foto's verwijderen... | ilsedina | iPhone algemeen | 3 | 05-11-14 21:56 |
foto verwijderen ipad 2 | dappie | iPad algemeen | 14 | 31-08-14 22:35 |
Kan geen foto's verwijderen | majuma | iPad algemeen | 1 | 06-07-13 16:13 |
Foto's verwijderen uit ipad | spectre170 | iPad algemeen | 1 | 11-12-12 13:28 |
|
|