Landcode toevoegen in adresboek discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe iPad pro gekocht. Bij de installatie zijn alle contacten automatisch ingeladen. Maar in mijn oude adresboek waren heel weinig telefoonnummers ingebracht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Landcode toevoegen in adresboek
Ik heb een nieuwe iPad pro gekocht. Bij de installatie zijn alle contacten automatisch ingeladen. Maar in mijn oude adresboek waren heel weinig telefoonnummers ingebracht met een landcode (+32 voor België).
Deze oude telefoonnummers worden niet meer herkend door iMessage. Ken er iemand een tool om alle telefoonnummers in het adresboek automatisch aan te passen of ... moet ik ze stuk voor stuk manueel aanpassen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zal je allemaal manueel moeten aanpassen. Ik kan mij niet voorstellen dat er een tooltje bestaat dat automatisch kan bepalen welke landcode er voor een telefoonnummer moet staan. Bijvoorbeeld: het Belgische zonenummer 014 bestaat ook in Duitsland, Noorwegen en Congo.
|
Labels |
adresboek, contacten, landcode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Whatsapp landcode | imRobert | Jailbreak | 2 | 21-04-13 20:20 |
Iphone 5: "Melding gesprek beëindigd" bij telefoonnummers met landcode? | mboumans | iPhone algemeen | 0 | 05-01-13 16:29 |
iphone adresboek to adresboek imac | G_rrtt | iTunes | 1 | 15-03-09 01:39 |
Bug: 3G vergist zich in landcode? | Richard.v.Naam | iPhone algemeen | 3 | 19-12-08 18:28 |
Landcode prefix oplossing | MellyVille | Archief | 19 | 08-11-08 00:53 |
|
|